Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
22 feb, 2014 14:38 |
|
Jojo00
Elev |
Lördag för att då brukar Sherlock visas på tv, och fredagar är bara dryga.
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 22 feb, 2014 14:44 |
|
Klaestron
Elev |
22 feb, 2014 15:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Hmm, svårt.
Fredagar pga sovmorgon, slutar tidigt, kan göra massa fina saker efter skolan, äta chips+godis, kan ibland sitta uppe länge med datorn. Lördagar pga sovmorgon, inga lektioner alls, däremot har jag match ofta vilket gör att jag ibland inte kan vara uppe alltför länge (varken på fredagen om det är match på lördagen, eller på lördagen om det är match på söndagen), kan sitta uppe länge med datorn, Sherlock på tv.... Men jaa.. Kan inte välja, så det får bli båda den här gången^^
22 feb, 2014 15:53 |
|
Borttagen
|
Fredag
22 feb, 2014 18:37 |
|
Borttagen
|
Fredagar är mycket bättre, då kan jag ta lite förtidshelg och det är fortfarande långt till måndagen. Fradagar är typ enda dagen i veckan jag kan slappna av och känna mig lugn och glad. Men under själva helgerna brukar jag må ganska dåligt och ha tråkigt, få en slags prestationsångest. Söndagar är egentligen värst, men lördagar kommer inte långt därefter.
22 feb, 2014 19:03 |
|
Little J
Elev |
22 feb, 2014 19:36 |
|
Pixie
Elev |
22 feb, 2014 20:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Fredag har en bättre klang och en finare dag ♥
Inte minst för att jag förknippar ordet lördag till "lördagsgodis" och det känns så pastell+äckligt-mycket-rosa-aktigt. Och en intensiv helgdag med mycket aktivitet - skitroligt, men samtidigt lite hysteriskt. Fredagen har alltid varit en kortare dag i skolan (alla skolor jag gått i), och på jobben som faktiskt tar helg på helgen (alltså inte sjömansjobben jag haft/har) är himla mysiga att vara på en fredag. Alla slappnar av lite, avrundar för helgen och får ett visst fredagslugn. Fredagskvällen har även en varmare och goare känsla kring sig jämfört med lördagskvällen. ...hahaha snacka om att överanalysera, men jag gillar absolut fredagar mer än lördagar. Tror jag. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 feb, 2014 20:32 |
|
Torazu
Elev |
22 feb, 2014 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen