Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD Haha, det här är typ som jag på bion när jag såg det :'
10 okt, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD Haha, det här är typ som jag på bion när jag såg det :' Naww.. 10 okt, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jag ville som sagt gråta, men kunde inte. Försökte tom pressa fram några tårar men det gick inte. Gick sönder inombords istället...♥ Samma här.. Det suger att inte kunna gråta när man vill 10 okt, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Fast om man inte räknar HP-gråt så har jag nog inte gråtit sen jag bröt armen </3
10 okt, 2011 21:19 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD Haha, det här är typ som jag på bion när jag såg det :' samma här, mina vänner satt typ och stirrade på mig istället för filmen..dom är inte stora hp fans, så dom tyckte det var askonstigt att jag grät så mkt SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 10 okt, 2011 21:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD Haha, det här är typ som jag på bion när jag såg det :' samma här, mina vänner satt typ och stirrade på mig istället för filmen..dom är inte stora hp fans, så dom tyckte det var askonstigt att jag grät så mkt HAHAHAH jag älskar känslan av att bli gråtfärdig redan vid WB-loggan innan den nya filmen ens tagit fart. xD ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 okt, 2011 21:42 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD Haha, det här är typ som jag på bion när jag såg det :' samma här, mina vänner satt typ och stirrade på mig istället för filmen..dom är inte stora hp fans, så dom tyckte det var askonstigt att jag grät så mkt HAHAHAH jag älskar känslan av att bli gråtfärdig redan vid WB-loggan innan den nya filmen ens tagit fart. xD ♥ ja, musiken gör hela känslan så stor att man blir liiiiite känslosam SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 10 okt, 2011 21:43 |
|
Losa
Elev |
Det är så sorgligt.
Ibland kan man bara kolla på en bild av någon HP karaktär och sedan helt plötsligt bli helt tårögd... Man känner sig ju lite mesig då, haha. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 10 okt, 2011 21:54 |
|
rawen
Elev |
Dom är helt fantastiska!
Ovanför den här texten står det något väldigt intelligent och kreativt som du kommer ha använding för i resten av ditt liv.
10 okt, 2011 22:13 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD Haha, det här är typ som jag på bion när jag såg det :' samma här, mina vänner satt typ och stirrade på mig istället för filmen..dom är inte stora hp fans, så dom tyckte det var askonstigt att jag grät så mkt HAHAHAH jag älskar känslan av att bli gråtfärdig redan vid WB-loggan innan den nya filmen ens tagit fart. xD ♥ ja, musiken gör hela känslan så stor att man blir liiiiite känslosam Eller hur! Klarar knappt av att kolla på fanmade videor på youtube utan att börja gråta! Men förut bölade jag bara jag lyssnade på låten "i open at the close"... och jag grät till ALLA fanmade videor..
10 okt, 2011 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen