Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

If the stars keep shining [Sv]

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

1 2 3 ... 72 73 74 ... 91 92 93
Användare Inlägg
mugglis1
Elev

Avatar


meer

Gryffindor <3

20 sep, 2011 16:58

Borttagen

Avatar


AAAH SÅ #%&&/Q#%¤(QW%¤r(#w&%R(/#Wr*"¤ BRA!!!!

20 sep, 2011 17:13

Nevill
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

20 sep, 2011 18:00

Tonks-nea1
Elev

Avatar


Jätte BRA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25hmpRboj1qbm90eo1_500.gif

20 sep, 2011 18:14

linnvendela
Elev

Avatar


Som alla andra också säger; Meeeeer!=D♥

Jaha.

20 sep, 2011 19:15

lillalollo
Elev

Avatar


Kapitel 43 –
Ginny Weasley


När jag slog upp ögonen så mindes jag inget annat än smärta. Hur hemskt det var. Det hade känts som att jag skulle brinna upp, och ingen hade försökt få stopp på elden.
Aldrig har jag haft så ont. Allt hade varit så jobbigt. Jag hade definitivt trott att jag skulle dö.

Nu stod en yngre person framför mig. Hennes blonda hår var tjockt och hon log mot mig.
"Vi tror att vi har kommit på vad du har för sjukdom! Det är en mugglarsjukdom som kallas för svininfluensan. Det skulle förklara dina utslag."
"Utslag?", svarade jag undrande. Jag såg ner på mina armar, och insåg att där var stora röda märken. Det måste ha varit dem som gjort så ont att det kändes som att det brann!

När jag åter såg upp mötte jag ett par klart gröna ögon. De glittrade bakom de rundade glasögonen.
"Harry!"
Vi omfamnade varandra. Jag ville aldrig släppa honom.
"Gumman!" Till min förvåning var det inte mamma som omfamnade mig efter min man. Det var pappa. Han log mot mig.
"Mår du bättre?" Jag nickade till svar och han såg nöjd ut.
George flinade mot mig när Angelina kramade om mig. Jag flinade tillbaka, över min väninnas axel.

De följande dagarna blev jag bättre och bättre. Min familj åkte hem till Kråkboet, men kom en gång om dagen för att träffa mig.
Ibland kom de allihop, och ibland kom endast några.

Så kom den lyckliga dagen då jag fick åka hem.
Jag hade inte berättat att jag skulle hem. Jag ville att det skulle bli en överraskning.
Med ett brett leende på läpparna steg jag in i mitt hus. Där möttes jag av glada utrop och kramar.
"Var är Harry?", frågade jag. Ron slängde en blick på Hermione, som sneglade tillbaka på sin man.
"Han åkte till Grimmaldiplan…", började Hermione.
"… Men det var en dag sedan. Vi vet inte om det har hänt honom något.", fortsatte Ron.
Min gladlynthet var som bortblåst. Ersatt av en orolig klump som planterat sig i min mage.
"Vi måste åka dit!", sa jag bestämt.
De två nickade.
"Då kör vi!"

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

21 sep, 2011 18:05

Theresia Joanné
Elev

Avatar


Meer!

<3 Harry Potter <3

21 sep, 2011 18:16

Borttagen

Avatar


åh meer

21 sep, 2011 18:24

Bombarda
Elev

Avatar


aaawe så bra att hon blev frisk igen!
men undra vad som hänt med harry ?♥
meer

Kärlek till alla!

21 sep, 2011 18:26

jullanbrullan19
Elev

Avatar


SÅåååååå bra! Denna ff får ALDRIG ta slut bestämmer jag nu!!!
MEEEEEEEEEEEER!

23 september <3

21 sep, 2011 18:32

1 2 3 ... 72 73 74 ... 91 92 93

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.