ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Den är läääskig.
23 aug, 2015 12:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Joey ryckte till. ”Det verkar vara någon här” sa jag och gick ut för att kolla. Ingen där. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 12:08 |
|
Borttagen
|
Joey
"Fan, det har hänt tillräckligt många läskiga saker hitills idag" Säger jag med en darrig röst. 23 aug, 2015 12:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag skrattad lite och lade en hand på Joeys axel. ”Det är nog ingen fara” sade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 12:12 |
|
Borttagen
|
"Jag vill bara sova. jag orkar inte mer."
23 aug, 2015 12:16 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Visst, vilken?” Sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 12:18 |
|
Borttagen
|
(vadå vilken?)
23 aug, 2015 12:20 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Säng, det finns ju flera xD)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 12:23 |
|
Borttagen
|
(ah)
23 aug, 2015 12:25 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag och gwen börjar gå åt det håll som de andra sprang åt. Tillslut kommer vi fram till en stor Borg. Jag känner på dörren. Låst. Men det var bara att gå in igenom en av tornen, så som jag hade gjort när jag var liten. Nu var vi inne. "Jossan, Joey, Will, Jenn?!" Skriker jag. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 12:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen