Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
17 aug, 2015 20:05 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte gå ett steg men istället flög jag uppåt.
17 aug, 2015 20:07 |
|
Lele
Elev |
17 aug, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
" Wow " sa jag.
17 aug, 2015 20:10 |
|
Lele
Elev |
"När jag såg dig nyss så hade jag hoppats på att du skulle kunna använda någon formel så jag lever igen" sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 aug, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
" Men vi är döda."
17 aug, 2015 20:12 |
|
Lele
Elev |
17 aug, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
" Jag vill att ni besvarar en fråga . Det ska ni göra en och en. Frågan är :Vill du upp till himmelriket eller vill du stanna som spöke? " sa gestalten.
18 aug, 2015 09:55 |
|
Lele
Elev |
Valmo hade av någon anledning försvunnit bär han/hon sa så. "Jag vill vara spöke" sa jag och hoppades att Valmo skulle välja samma
Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 aug, 2015 13:55 |
|
Borttagen
|
Jag var ett spöke. Jag var inne på Dumbledores kontor. Jag såg Eric dyka upp.
18 aug, 2015 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen