Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag vände mig till Diego igen som hade börjat småsnarka med öppen mun.
2 nov, 2013 17:09
|
|
Borttagen
|
Jag började rastlöst fippla med Wills läderband han hade runt handleden.
2 nov, 2013 17:11
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ömt på Diego.
2 nov, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
Jag försökte uppkalla Wills uppmärksamhet.
2 nov, 2013 17:13
|
|
Borttagen
|
-3 timmar senare-
Jag hade lagt mig ner igen när Diegos ögonlock fladdrade till.
2 nov, 2013 17:17
|
|
Borttagen
|
Jag hade somnat av att jag hade så tråkigt. Will bara pratade och pratatadę...
2 nov, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
Jag strök han över ansiktet och Diego vaknade.
2 nov, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag kände att jag höll på att læka.
2 nov, 2013 17:23
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på pannan.
2 nov, 2013 17:25
|
|
Borttagen
|
-Sanna-
Jag vaknade. Inget hade förändrats sen jag somnade förutom att Diego var vaken. Jag reste mig från Wills famn och gick upp för trappen till mitt rum där jag sjönk ner i sittgungan. Jag kände mig konstigt ensam.
2 nov, 2013 17:36
|
Du får inte svara på den här tråden.