Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 72 73 74 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag tar en stor pizza med fanta."

4 okt, 2013 16:29

Borttagen

Avatar


"Vad är gott?"
Frågade jag Wii med ett mumel.

4 okt, 2013 16:30

Borttagen

Avatar


"Allt! Men pizza är min favorit." Viskade jag tyst tillbaka.

4 okt, 2013 16:31

Borttagen

Avatar


"Jag tar samma"
Sa jag till kyparen och han gick förundrat iväg.

4 okt, 2013 16:32

Borttagen

Avatar


"Du kommer älska pizza. Det kommer från Italien." Sa jag och blinkade mot honom.

4 okt, 2013 16:36

Borttagen

Avatar


Jag log med tanke på mitt hemland.
"Ti amo!"
Sa jag och log.

4 okt, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


"aa sei così carino!
tu sei il migliore nel mio mondo!"

4 okt, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


"Puoi italiani?"
Frågade jag lite förvånat.

4 okt, 2013 16:52

Borttagen

Avatar


"e."

4 okt, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


"Non lo sapevo, dove l'hai imparato?"

4 okt, 2013 16:58

1 2 3 ... 72 73 74 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.