Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Jag tar en stor pizza med fanta."
4 okt, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
"Vad är gott?"
Frågade jag Wii med ett mumel.
4 okt, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
"Allt! Men pizza är min favorit." Viskade jag tyst tillbaka.
4 okt, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
"Jag tar samma"
Sa jag till kyparen och han gick förundrat iväg.
4 okt, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
"Du kommer älska pizza. Det kommer från Italien." Sa jag och blinkade mot honom.
4 okt, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
Jag log med tanke på mitt hemland.
"Ti amo!"
Sa jag och log.
4 okt, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
"aa sei così carino!
tu sei il migliore nel mio mondo!"
4 okt, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
"Puoi italiani?"
Frågade jag lite förvånat.
4 okt, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
"Non lo sapevo, dove l'hai imparato?"
4 okt, 2013 16:58
|
Du får inte svara på den här tråden.