Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 72 73 74 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Rektorn morrade bakom oss när vi sprang mot bilen.

12 sep, 2013 21:08

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag vände mig om och fyllde rektorrns lungor med vatten, sedan fortsatte jag springa

jag är jättecoolig älska mig plz

12 sep, 2013 21:10

Borttagen

Avatar


Jag blåste på James, Selena och Erik, så att de blåste jätte snabbt till bilen. Jag sprang sista biten och Erik hade redan satt på motorn.

12 sep, 2013 21:11

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag hoppade upp på flaket. "Roxanne får köra"

jag är jättecoolig älska mig plz

12 sep, 2013 21:13

Borttagen

Avatar


- Nej, nu kör jag! sa Erik bestämt.
- Nej, flytta! frästa jag hetsigt när jag såg rektorn i backspegeln. Erik blängde på mig men bytte plats.
- Selena, in i bilen om du inte vill flyga av! ropade jag glatt och stampade hårt på gaspedalen. James och Erik skrek som galningar och jag skrattade högt. Sedan såg jag ett hustak som trillat ner på sne,
- Dags att åka på rampen!

12 sep, 2013 21:18

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag höll mig fast i flaket, hårt. Men jag släppte ena handen och vinkade mot rektorn. Jag kunde inte låta bli att räcka ut tungan

jag är jättecoolig älska mig plz

12 sep, 2013 21:25

Borttagen

Avatar


Jag flinade och körde i full fart över rampen. Sen flög vi. På riktigt. Jag bad nämligen luft om hjälp.

12 sep, 2013 21:28

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag skrek till.

jag är jättecoolig älska mig plz

12 sep, 2013 21:33

Borttagen

Avatar


- Tack sötnos! log jag mot himlen.

12 sep, 2013 21:34

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag fnissade

jag är jättecoolig älska mig plz

12 sep, 2013 21:37

1 2 3 ... 72 73 74 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.