(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rektorn morrade bakom oss när vi sprang mot bilen.
12 sep, 2013 21:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vände mig om och fyllde rektorrns lungor med vatten, sedan fortsatte jag springa
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag blåste på James, Selena och Erik, så att de blåste jätte snabbt till bilen. Jag sprang sista biten och Erik hade redan satt på motorn.
12 sep, 2013 21:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppade upp på flaket. "Roxanne får köra"
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
- Nej, nu kör jag! sa Erik bestämt.
- Nej, flytta! frästa jag hetsigt när jag såg rektorn i backspegeln. Erik blängde på mig men bytte plats. - Selena, in i bilen om du inte vill flyga av! ropade jag glatt och stampade hårt på gaspedalen. James och Erik skrek som galningar och jag skrattade högt. Sedan såg jag ett hustak som trillat ner på sne, - Dags att åka på rampen! 12 sep, 2013 21:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höll mig fast i flaket, hårt. Men jag släppte ena handen och vinkade mot rektorn. Jag kunde inte låta bli att räcka ut tungan
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
Jag flinade och körde i full fart över rampen. Sen flög vi. På riktigt. Jag bad nämligen luft om hjälp.
12 sep, 2013 21:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrek till.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
- Tack sötnos! log jag mot himlen.
12 sep, 2013 21:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fnissade
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen