[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tänkte länge, Jag älskade Samine.Jag skulle inte kunna leva utan henne. Hellre blev jag Relegerad.
Jag reste mig upp och gick mot Samines rum. 31 aug, 2013 20:06 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
Jag knackade på Samines dörr.
31 aug, 2013 20:48 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
"Hej,sa jag svagt.
Jag fick en klump i magen när jag såg hennes besvikna ansiktsuttryck. 31 aug, 2013 20:51 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
"Jag kan inte leva utan dig,jag blir hellre relegerad.
31 aug, 2013 20:54 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Vänta" sa jag och mumlade en trollformel så att ingen kunde tjuvlyssna. Jag vände mig mot Josh och kastade mig i hans famn.
31 aug, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
"Jag ska gå till Dumbledores kontor och be han relegera mig,för jag klarar inte av att gå här om jag inte får träffa dig.
31 aug, 2013 21:01 |
|
KajsaRC2001
Elev |
31 aug, 2013 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen