(PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Jag läste i boken om trolldrycker.
Poliejuice elexir (Stavining?) hade jag provat. Några nya trolldrycker. Jag kom till en sida som det stod något på. En blod fläck var på samma sida. Texten var suddig. Jag smuglade in boken i väskan och gick där ifrån. Jag satte mig i en skubb och försökte läsa. Efter tio minuters försök såg jag vad det stod. Det stod: "Jag kan inte Förstå att det var 10 år sedan jag började studera alla väsen på Hogwarts och i skogarna, Det är därför du inte ska vissa boken för någon, kom ihåg att Hogwarts och skogarna runt omkring finns ingen att lita på, INGEN!
3 jul, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag läste om Den förbjudna skogen
Många farliga väsen bor i Den förbjudna skogen, bland annat Samnerna, dom är farliga väsen, dom kan bara röra vid dig så blir du skadad för livet! Jag tänkte, så det var det hon var.. 3 jul, 2013 22:51 |
|
TildeW
Elev |
Jag rev ut sidan ur boken.
Dörren öppnades och där stod Flich. "Vad gör du har inne?, ut med dig!" sa han. "Förlåt!" sa jag och gick till biblioteket och lämnade boken. Jag såg Simion. Jag började lösa om texten flera gånger. "Finns det värkligen inget att lita på?" frågade jag mig själv.
3 jul, 2013 22:55 |
|
Borttagen
|
Jag slog ihop boken och la ner den i min väska
3 jul, 2013 22:56 |
|
TildeW
Elev |
3 jul, 2013 22:57 |
|
Borttagen
|
Jag såg att Draco stog framför Dakota
3 jul, 2013 22:58 |
|
TildeW
Elev |
3 jul, 2013 23:01 |
|
Borttagen
|
Jag sprang mot Draco, jag ville stanna men jag kunde liksom inte, jag slog imot Draco så att han flög iväg
3 jul, 2013 23:03 |
|
TildeW
Elev |
Draco flög på mig.
Vi ramlade på golvet. Han låg på mig och han flinade. Hans läppar närmade sig mina. Jag tog tag i mig och drog in mig i en skrubb. Han möte dörren med nyckeln och med magi så det var omöjligt att ta sig in. Jag böjde sig över mig och började kyssa mig medans han kramade om mig. Efter ett tag blev det varmt inne i skrubben. Draco slutade kyssa mig och tog av sig tröjan. Jag tog mina arméer och la dom runt hans hals medans han började hångla med mig. Jag ville ta mig där ifrån men han höll fast mig.
3 jul, 2013 23:09 |
|
Borttagen
|
Jag sprang iväg några meter och kände att jag fick kraft och mod
1 2 3 Jag rusade mot dörren och smällde i den, dörren gick upp och då fick jag se det värsta, Draco utan tröja.. Jag for fram men smärtan tog över 3 jul, 2013 23:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) mellan mig och Sofia-Potter
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen