Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ron
Jag ska fundera sa jag 19 apr, 2013 15:29 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
ron
Vist sa jag 19 apr, 2013 15:32 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 15:38 |
|
Borttagen
|
Ron
- Ok jag kommer om jag får någon läxa sa jag 19 apr, 2013 18:35 |
|
TildeW
Elev |
Hanna
Roligt att du kommer på läxhjälpen kommer du på lektionerna? Frågade jag och log mot Harry Hermione vi kanske ska låta tuteduvorna vara ensamma Hermione Ja du har nog rätt
19 apr, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Ron
Ja om jag får nån läxa sa jag 19 apr, 2013 19:16 |
|
TildeW
Elev |
19 apr, 2013 19:25 |
|
Borttagen
|
Ron
- Då ses vi sa jag och gick till spådomskonsten. Proffesorn kom precis när jag kom 19 apr, 2013 19:26 |
|
TildeW
Elev |
Hanna
Nu var det försvar mitt svartkonster jag och Hermione gick tillsammans till lektionen vi hade samma schema det här är den sämsta ämnet jag har i år
19 apr, 2013 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen