ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2011 19:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag är i stooooort shoppingbehov! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig då, på skolavslutningen eller på skolfesten! Sen så vill jag ju också klä ut mig
![]()
23 maj, 2011 19:43 |
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2011 19:44 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Lugn, du kan få låna en av våra, (Den stora blir det nog) Bra! ![]()
23 maj, 2011 19:46 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Lugn, du kan få låna en av våra, (Den stora blir det nog) Bra! Till utseendet Lee jordan. Förlåt, men jag kom inte på nån annan. Till sättet så är det nog...Hagrid? Åh, snälla, var Hagrid!
23 maj, 2011 19:53 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Lugn, du kan få låna en av våra, (Den stora blir det nog) Bra! Till utseendet Lee jordan. Förlåt, men jag kom inte på nån annan. Till sättet så är det nog... Hm, ska kolla lite... Jag är inte lik Lee Jordan, inte lik näsa, hår, mun, tänder, det ända är väl liite hudfärgen, fast jag har något ljusare och ögonen kanske. Sättet...? ![]()
23 maj, 2011 19:58 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Lugn, du kan få låna en av våra, (Den stora blir det nog) Bra! Till utseendet Lee jordan. Förlåt, men jag kom inte på nån annan. Till sättet så är det nog... Hm, ska kolla lite... Jag är inte lik Lee Jordan, inte lik näsa, hår, mun, tänder, det ända är väl liite hudfärgen, fast jag har något ljusare och ögonen kanske. Sättet...? Crabbe absolut! Nä, skoja bara, jag har ingen aning! ♏︎ 23 maj, 2011 19:59 |
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2011 20:01 |
|
Knizzlare
Elev |
23 maj, 2011 20:13 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Näää, vad elaka ni är! Jag är inte Goyle eller Crabbe, isånafall är jag bara Denise! ysch! Var Goyle! Han är ju såå inne!
23 maj, 2011 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen