Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
1 sep, 2012 10:46 |
|
Ginny00
Elev |
Gran =)
1 sep, 2012 10:46 |
|
Afturelding
Elev |
1 sep, 2012 10:53 |
|
rosea
Elev |
30 juli: katt eller hund ? Vovve, är uppväxt med hundar
31 juli: Stockholm eller Göteborg ? ööh... Inget, båda är ju typ likadana 1 augusti: hallon eller jordgubbe ? Hallon, jordgubbe smakar pyton 2 augusti: höger eller vänster ? höger 3 augusti: sol eller måne ? sol 4 augusti: styrka eller snabbhet ? snabbhet 5 augusti: skriva eller rita ? skriva 6 augusti: citron eller lime ? lime 7 augusti: guld eller silver ? silver 8 augusti: fotboll eller handboll ? fotboll 9 augusti: Ingen fråga, eftersom jag inte hann vara inne på Mugglarportalen 10 augusti: Sex and the City eller Friends ? Inget 11 augusti: gräs eller sand? gräs 12 augusti: hallonsoda eller päronsoda ? päronsoda 13 augusti: Danmark eller Norge ? NORGE såklart 14 augusti: ögon eller läppar ? ögon? 15 augusti: fågel eller fisk ? fågel 16 augusti: gitarr eller piano ? piano 17 augusti: havet eller rymden ? havet 18 augusti: godis eller glass ? glass 19 augusti: Lady och Lufsen eller Lejonkungen ? lejonkungen 20 augusti: grön eller blå ? 21 augusti: Orlando Bloom eller Johnny Depp ? Johnny Depp 22 augusti: matte eller moderna språk ? båda 23 augusti: tåg eller båt ? tåg 24 augusti: lakrits eller kola ? kola 25 augusti: Olympiska spelen (OS) eller Eurovision Song Contest (ESC) ? Eurovision 26 augusti: Frankrike eller Tyskland ? Frankrike 27 augusti: trygghet eller spänning ? trygghet 28 augusti: blåa ögon eller bruna ögon ? bruna 29 augusti: ris eller potatis ? båda 30 augusti: vår eller höst ? båda 31 augusti: Lady Gaga eller Beyoncé ? ingen tack och hej TEBAKS IGEN 1 sep, 2012 10:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Gran.
Björkar är mkt finare men jag är allergisk emot dom D: 1 sep, 2012 10:59 |
|
APELSiiN
Elev |
1 sep, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Gran
1 sep, 2012 11:04 |
|
Seriously
Elev |
Gran eller björk?
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 1 sep, 2012 11:05 |
|
amanda1104
Elev |
Björk
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 11:32 |
|
EmahS
Elev |
1 sep, 2012 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen