Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
GRATTIS! Det förtjänar du♥ 8 sep, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Åh tack ni ♥
Skrivet av Borttagen: Nej, inte än så länge iaf XDGRATTIS GRATTIS GRATTIS,HURRRA,vann fladdermask? 8 sep, 2012 22:26 |
|
JosefinFini
Elev |
8 sep, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
men ÅÅÅÅÅÅÅÅH.
TACK ♥♥♥ 8 sep, 2012 22:33 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart. En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt. Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥ Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.Skrivet av Borttagen: Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart. En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt. Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥ Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Jag sparar skivan som ett minne bara 8 sep, 2012 22:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.Skrivet av Borttagen: Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart. En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt. Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥ Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Jag sparar skivan som ett minne bara Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT! ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Åh, okej! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.Skrivet av Borttagen: Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart. En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt. Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥ Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Jag sparar skivan som ett minne bara Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT! 8 sep, 2012 22:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Åh, okej! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.Skrivet av Borttagen: Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart. En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt. Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥ Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Jag sparar skivan som ett minne bara Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT! Nej, det står bara för blue-ray ~MY TUMBLR~ 8 sep, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Okej Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Åh, okej! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.Skrivet av Borttagen: Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart. En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt. Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥ Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Jag sparar skivan som ett minne bara Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT! Nej, det står bara för blue-ray 8 sep, 2012 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen