Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 72 73 74 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


^
GRATTIS! Det förtjänar du♥

8 sep, 2012 22:26

Borttagen

Avatar


Åh tack ni ♥

Skrivet av Borttagen:
GRATTIS GRATTIS GRATTIS,HURRRA,vann fladdermask?
Nej, inte än så länge iaf XD

8 sep, 2012 22:26

JosefinFini
Elev

Avatar


Vann du? Åh vad underbart! ♥
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag röstade på Livet efter livet ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

8 sep, 2012 22:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av JosefinFini:
Vann du? Åh vad underbart! ♥
Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag röstade på Livet efter livet ♥
men ÅÅÅÅÅÅÅÅH.
TACK ♥♥♥

8 sep, 2012 22:33

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Så...

~MY TUMBLR~

8 sep, 2012 22:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Så...
Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.
Jag sparar skivan som ett minne bara

8 sep, 2012 22:35

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Så...
Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.
Jag sparar skivan som ett minne bara

Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT!

~MY TUMBLR~

8 sep, 2012 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Så...
Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.
Jag sparar skivan som ett minne bara

Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT!
Åh, okej! ♥ Tror du inte samma bonusmaterial kom med på CD-skivan man fick med då?

8 sep, 2012 22:47

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Så...
Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.
Jag sparar skivan som ett minne bara

Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT!
Åh, okej! ♥ Tror du inte samma bonusmaterial kom med på CD-skivan man fick med då?

Nej, det står bara för blue-ray Men du kan hoppas

~MY TUMBLR~

8 sep, 2012 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

Grattis! Var det en blue-ray-skiva som på första passet? Jag har nämligen en sån och folk verkar tro att jag kommer vinna Så...
Ja, det var det. Inuti var det filmen på bluray + filmen på CD. Jag har redan filmen på CD och jag har ingen blurayspelare, men det viktigaste var själva känslan.. Det var så underbart.
Jag sparar skivan som ett minne bara

Ja, minnen är fina ♥ Men om du får en blue-ray-spelare någon gång måste du titta, bonusmaterialet är GRYMT!
Åh, okej! ♥ Tror du inte samma bonusmaterial kom med på CD-skivan man fick med då?

Nej, det står bara för blue-ray Men du kan hoppas
Okej

8 sep, 2012 22:50

1 2 3 ... 72 73 74 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.