The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 nov, 2012 16:00 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Ginny00: no way fot its trueSluta säga så xS 29 nov, 2012 16:45 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Sluta säga så xS Never ever för det är sanningen Once a MADling, always a MADling 29 nov, 2012 17:08 |
|
Ginny00
Elev |
♥
29 nov, 2012 17:31 |
|
GinnyForever
Elev |
Helgrymt! Love it. ♥
30 nov, 2012 18:37 |
|
HannaPanna
Elev |
ÅHNEJÅHNEJÅHNEJ
okej du får säkert såna här kommentarer jämt och ständigt men SERIÖST JOHANNA. aaaahhhh finns inga ord, så braaaaa ♥
1 dec, 2012 16:26 |
|
Ginny00
Elev |
Jag känner aldrig att jag kan tacka er nog, för det betyder mycket, it really does. Men jag överanvänder ordet Tack, och det känns som ett så tomt ord.
Så jag skriver lite istället, till emotionell musik. Det här, att skriva, är väldigt bra för mig. Det känns ibland som ett måste, och jag ställer mycket krav på mig själv, men det är befriande. Det kan bedöva smärta och tankar, att flyta in i en annan värld utan kontakt till verkligheten. Jag har mycket nytta av det just nu, när allting, verkligen allting består av förvirran. Jag vet inte alls hur nästa dag kommer bli när jag vaknar, jag vet inte hur allt kommer bli och jag är fortfarande ganska psykiskt instabil. Men det går att glömma i skrivandet. Det går att skjuta bort. Jag älskar min historia, jag älskar sättet den blev till på. Det är ingen historia jag kan skriva en bok på, men det är en historia jag tycker om. Och jag älskar känslan av en idé mitt i natten, som man bara vaknar med och MÅSTE skriva ner på mobilen trots att man ska sova. Vissa delar, som den med Harry och Ginny i det senaste kapitlet, kommer till exakt så. Jag tycker om att skriva. Och att jag sedan har fått en bunt läsare på det är liksom mer än jag förväntat mig. Jag blir glad av era kommentarer, verkligen. Jag önskar såklart att ni kunde utveckla era svar, och mitt negativa tänkande tänker alltid att skrivandet är det enda ni gillar mig för, att ni inte spelar tillräckligt stor roll, men i mitt hjärta kommer ni alltid att göra det. Bara så att ni vet. 1 dec, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Fina Johanna.
Ursäktar du mig om jag säger att när jag läste det senaste kapitlet var jag inne på mobilen? ;P Men du, jag älskar dig för ditt skrivande, absolut. Men du är du och det betyder så otroligt mycket för mig. Du är jättefin och snäll. Det är kul att prata med dig också (förutom i Skrivaavsig-tråden, då). Kram på dig. 1 dec, 2012 18:33 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fina Johanna. Ursäktar du mig om jag säger att när jag läste det senaste kapitlet var jag inne på mobilen? ;P Men du, jag älskar dig för ditt skrivande, absolut. Men du är du och det betyder så otroligt mycket för mig. Du är jättefin och snäll. Det är kul att prata med dig också (förutom i Skrivaavsig-tråden, då). Kram på dig. Om du verkligen skulle vilja prata så kan vi ha en telefondejt nästa vecka 1 dec, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: HAHA okej Skrivet av Borttagen: Fina Johanna. Ursäktar du mig om jag säger att när jag läste det senaste kapitlet var jag inne på mobilen? ;P Men du, jag älskar dig för ditt skrivande, absolut. Men du är du och det betyder så otroligt mycket för mig. Du är jättefin och snäll. Det är kul att prata med dig också (förutom i Skrivaavsig-tråden, då). Kram på dig. Om du verkligen skulle vilja prata så kan vi ha en telefondejt nästa vecka 1 dec, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen