Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Whya
Elev |
5 maj, 2012 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: Skrivet av Borttagen: Uppdrag, uppdrag , uppdrag!!!?!!! Jag har kört fast!! Vad ska hen få för uppdrag!!!!!????!!!! *Får ett mindre utbrott!* PS. jag skrev hen för att inte avslöja nåt Jag har också panik över det...!!!!! (din visningsbild är SÅ fin! Jag älskar kakmonstret! Har en tröja med honom på) Tack^^ Men visst är det jobbigt!?! Fast jag tror jag kommit på nåt nu... 5 maj, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men jag hinner inte skriva imon, och har inte mycket tid nu heller. Hade tänkt att jag skulle skriva i veckan.. men det blev inte så :C Du kan ju alltid skriva inatt 5 maj, 2012 17:28 |
|
Eilonwy
Elev |
Okay, that's it. I'm out.
Even the darkest night will end and the sun will rise 5 maj, 2012 22:50 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Eilonwy: Okay, that's it. I'm out. Va? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 5 maj, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Okej, nu måste jag verkligen få klar min. Har bara skrivit halva -.-
6 maj, 2012 09:03 |
|
Whya
Elev |
Nästaaaan klar.. har bara skrivit mindre än ett halvt papper. ehe.. Dålig på att skriva lagom långt, antingen blir det för mycket eller för lite..
Är det okej om den är typ 10 rader kortare än minimum..? Nej, jag försöker klämma in lite till...
6 maj, 2012 10:40 |
|
Caius
Elev |
Ska se ifall jag har någon inspiration till att få ihop något nu. Känns i och för sig som om det kommer bli skit eftersom jag mest troligt kommer att skrammla ihop något skit bara för att skicka in något.
Om jag inte har skickat något innan 19:00 ikväll så betyder det att jag inte fick ihop något pga att jag inte kom på något och därav sket i det (har fortfarande en massa andra saker att göra nämligen). Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 maj, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
Fy fasiken vad dålig min text är... jag kommer nog åka ut
6 maj, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fy fasiken vad dålig min text är... jag kommer nog åka ut Tänk inte så!! Den är säker jätte bra!! Tro på dig själv bara♥ 6 maj, 2012 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen