myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag slutar nog bevaka denna tråd för jag kom inte in som beta.
speech! 13 feb, 2012 09:39 |
|
kya
Elev |
13 feb, 2012 10:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^
Sant. Jag håller mig nog kvar (; speech! 13 feb, 2012 12:01 |
|
scarhead
Lärare |
jag hoppas myHogwarts blir bättre än Pottermore... för nu har jag tröttnat riktigt mycket på Pottermore haha.
13 feb, 2012 12:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av scarhead: jag hoppas myHogwarts blir bättre än Pottermore... för nu har jag tröttnat riktigt mycket på Pottermore haha. Så dåligt kan det väl inte vara? speech! 13 feb, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
^
Folk förväntade sig för mycket utav Pottermore. Det är EXAKT vad Rowling sa att det skulle vara. Varken mer eller mindre. Men folk hade såna extremt överdrivna förväntningar att de sen blev besvikna när "det inte var mer". 15 feb, 2012 11:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Folk förväntade sig för mycket utav Pottermore. Det är EXAKT vad Rowling sa att det skulle vara. Varken mer eller mindre. Men folk hade såna extremt överdrivna förväntningar att de sen blev besvikna när "det inte var mer". Men då är det egentligen inga problem, man ska inte ha för höga förväntningar av någonting C: speech! 15 feb, 2012 11:42 |
|
Matizze
Elev |
15 feb, 2012 16:49 |
|
cirklar
Elev |
Den här bilden la de upp på facebook igår:
![]() Jag hoppas inte att de verkligen sover, då lär det ju inte öppna detta året.
15 feb, 2012 17:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av cirklar: Den här bilden la de upp på facebook igår: ![]() Jag hoppas inte att de verkligen sover, då lär det ju inte öppna detta året. Haha ... x) speech! 15 feb, 2012 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen