Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
20 nov, 2011 11:51 |
|
Ascendio
Elev |
20 nov, 2011 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ascendio: Okej, jag tror jag blev lite kär i Breaking Dawn ♥ ♥ 20 nov, 2011 12:06 |
|
Ascendio
Elev |
20 nov, 2011 12:07 |
|
scarhead
Lärare |
sitter och läser Scandinacia and the World.
JAG ÄR KÄR ;_; Och för övrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor. 20 nov, 2011 12:18 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Ascendio: Okej, jag tror jag blev lite kär i Breaking Dawn ♥ (Fast den är fortfarande grymt töntig, både boken och filmen, men vadfan, lovely ändå!) ![]()
20 nov, 2011 12:20 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Ascendio: Okej, jag tror jag blev lite kär i Breaking Dawn ♥ (Fast den är fortfarande grymt töntig, både boken och filmen, men vadfan, lovely ändå!) Yes, men den här filmen var bäst av twilight serien hittills. Första filmen var minst bra
Tom Felton, really beautiful.
20 nov, 2011 14:32 |
|
Borttagen
|
Någon här som är medlem på www.moviestarplanet.se ?
20 nov, 2011 15:37 |
|
Ascendio
Elev |
20 nov, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
Godkväll mugglisar, vad görs? :3
21 nov, 2011 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen