@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av LilyLunaPotter: HA, min går hyper.Skrivet av LolFeelings: Förstår inte meningen med Mac. Vill någon förklara för en gamer som utan tvekan väljer PC? Jag tycker att pc är segt.:/ Alltså, musen på mac är mycket snabbare, osvosv Men det kanske är för att jag gjort det kloka valet att använda en "USB-mus" eller whatever det heter.
10 sep, 2012 17:45 |
|
Regulus
Elev |
10 sep, 2012 17:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Solkatten: Om man åker till Liseberg nu i september kommer det väl inte vara så mycket folk där va... ? :> Kolla deras hemsida, de har markerat i sitt kalendarium där dagar som de tror det är mindre köer Länka. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 17:48 |
|
LauraTree
Elev |
Det blåser och regnar och jag har snart träning
10 sep, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2012 17:50 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Seriously: Haha, den var bra! Eller denna då: Fryser du? Gå och ställ dig i cirkeln, där är det alltid 360 grader. Haha, hade en teknik lärare i högstadiet som alltid drog såna. Do you spik? No I skruv! Haha, låter som en härlig typ. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 17:52 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Savi: Skrivet av Seriously: Haha, den var bra! Eller denna då: Fryser du? Gå och ställ dig i cirkeln, där är det alltid 360 grader. Haha, hade en teknik lärare i högstadiet som alltid drog såna. Do you spik? No I skruv! Haha, låter som en härlig typ. Åh ja, och typ känd över hela kommunen XD
10 sep, 2012 17:52 |
|
Regulus
Elev |
10 sep, 2012 17:53 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Seriously: Skrivet av IamAK: the wanted har verkligen förmågan att få andra att fastna för deras låtar. deras nya låt är så sjukt catchy... Vad heter den? Måste lyssna!! i found you. den finns att hitta på youtube xD Jag lyssnar på den nu... (; Savi Jaså! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 17:53 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av IamAK: Skrivet av Seriously: Skrivet av IamAK: the wanted har verkligen förmågan att få andra att fastna för deras låtar. deras nya låt är så sjukt catchy... Vad heter den? Måste lyssna!! i found you. den finns att hitta på youtube xD Jag lyssnar på den nu... (; Savi Jaså! vad tycker du? jag tycker inte att den är as bra men den är som sagt catchy... 10 sep, 2012 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen