@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Solkatten: Om man åker till Liseberg nu i september kommer det väl inte vara så mycket folk där va... ? :> Kolla deras hemsida, de har markerat i sitt kalendarium där dagar som de tror det är mindre köer without something there is no nothing 10 sep, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
jag skrev brev till min kusin med det funkade inte så jag tryckte på "Skriv Ut" typ tusen gånger. Och nu idag, så kom det ut typ ca 20-25 stycken.
Mama blev baar lite sur. 10 sep, 2012 17:09 |
|
joel9324
Elev |
10 sep, 2012 17:13 |
|
me.
Elev |
Mina knän är ju så vackra så varför är jag tvungen att behöva ha på mig dem där fula slatter banden? D:
10 sep, 2012 17:16 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av ginnyw123: Jag har glömt färgkoden till den osynliga färgen >_< #454645 Thx
10 sep, 2012 17:20 |
|
Freja
Elev |
Uh. Oh. Everything is Dramione and nothing hurts. 10 sep, 2012 17:21 |
|
Savi
Elev |
Vill bara att alla ska veta att jag tittar på HSM2 och ska senare ikväll fixa lunch till imorrn så vi ska hem till mig på lunchen ^^
10 sep, 2012 17:24 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Förstår inte meningen med Mac. Vill någon förklara för en gamer som utan tvekan väljer PC? Jag tycker att pc är segt.:/ Alltså, musen på mac är mycket snabbare, osvosv ![]()
10 sep, 2012 17:26 |
|
linnvendela
Elev |
10 sep, 2012 17:28 |
|
kya
Elev |
10 sep, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen