@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av IamAK: the wanted har verkligen förmågan att få andra att fastna för deras låtar. deras nya låt är så sjukt catchy... Vad heter den? Måste lyssna!! i found you. den finns att hitta på youtube xD 10 sep, 2012 14:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag mår för fan skit.
Min mamma vill skicka mig till någon NÄRINGSTERAPEUT för att hon tror att jag äter godis, glass, chips osv jätteofta även om jag inte får det, bara för att jag köpte godis en gång med min kompis. speech! 10 sep, 2012 14:55 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 Jag jobbar på det
10 sep, 2012 15:07 |
|
Shaunee
Elev |
Känns som om jag är den enda som inte vet vad reblogga och vlogga betyder...
10 sep, 2012 15:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 Jag jobbar på det Det är ju albus 3 som ska ner Hej 10 sep, 2012 15:09 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Ja, han verkar ju vara riktigt stolt med sin förmögenhet och påstår att han bor i en pengabinge... xd.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 Jag jobbar på det Det är ju albus 3 som ska ner Han är ju borta denna vecka, varför inte trolla honom?
10 sep, 2012 15:11 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: Ja, han verkar ju vara riktigt stolt med sin förmögenhet och påstår att han bor i en pengabinge... xd.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 Jag jobbar på det Det är ju albus 3 som ska ner Han är ju borta denna vecka, varför inte trolla honom? Komm igen nu då! Vi måste få ner honom! ![]()
10 sep, 2012 15:12 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: Ja, han verkar ju vara riktigt stolt med sin förmögenhet och påstår att han bor i en pengabinge... xd.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 Jag jobbar på det Det är ju albus 3 som ska ner Han är ju borta denna vecka, varför inte trolla honom? Lets play hänga Harry all night!! And sell frogs! Hej 10 sep, 2012 15:13 |
|
Regulus
Elev |
LoonyMe och hennes konstiga kompis säger att Slytherinare är skrytsamma, rika, egoistiska...
DE KRÄNKER SLYTHERIN :'''(
10 sep, 2012 15:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Shaunee: Känns som om jag är den enda som inte vet vad reblogga och vlogga betyder... Vlogga vet jag vad det betyder men inte reblogga. Har inte Tumblr/Twitter så. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen