@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
^
Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< 10 sep, 2012 12:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< Wow, det var mycket. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 12:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Hej 10 sep, 2012 12:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 10 sep, 2012 12:26 |
|
Solkatten
Elev |
En timme kvar! ♥ Måste dock vänta på biblioteket då bussen går 14:20 men jag har ju Harry Potter och Den Flammande Bägaren att läsa! :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 12:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Obliviate_: ^ Okej :< Jag har över 3000 galleoner men jag försöker komma in på toplistan över pengar så.. :< How dare you?? Få puttar du ju ber mig!! Då får du väll öka i galleoner du med så får jag putta ner ngn annan :3 Jag jobbar på det Hej 10 sep, 2012 12:48 |
|
Irah
Elev |
10 sep, 2012 13:20 |
|
EmahS
Elev |
"Vi önskar dig en trevlig vistelse i Danmark!"
Tack så mycket Telenor. Men, jag är i Sverige? Visserligen i skåne, Men så långt bort i skåne från Danmark som det nästan bara går
10 sep, 2012 13:54 |
|
Celebikai
Elev |
10 sep, 2012 14:01 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag bakar bröd över eld här hemma i braskaminen 8D
10 sep, 2012 14:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen