@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Idag börjar tågen att gå. HARRY POTTER KÄNSLA NÄR MAN ÅKER TÅG I MÖRKRET PÅ VINTERN MED HARRY POTTER MUSIK I LURARNA ♥
10 sep, 2012 06:47 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Matizze: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Matizze: Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad* Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD DA:s Show?? *trög* Vänta lite nu... (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Aha! Hoppsan, jag menade CA... XP Hint: NÅGON här behöver få sin hjärna att börja fungera igen... XD (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Det var PRECIS det jag tänkte O_O Men det går inte så framåt.. Vi har fortfarande bara fyllt några få roller Haha, då kan jag andas ut! Vem vann fanarttävlingen förresten? ![]()
10 sep, 2012 06:56 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av superman: Jag tycker så synd om dom som ramlade ner pga er maffia! Inte jag, tycker du förtjänade det!
10 sep, 2012 07:01 |
|
Luna 1
Elev |
10 sep, 2012 07:18 |
|
joel9324
Elev |
10 sep, 2012 07:20 |
|
Luna 1
Elev |
10 sep, 2012 07:21 |
|
Borttagen
|
Oh, jag har så mycket att göra i november, haha. Känns bra *thumbs up*
10 sep, 2012 07:35 |
|
Tuggrus
Elev |
På väg till skolan, så trött att jag tror jag svimmar.
MUMS! 10 sep, 2012 07:54 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Seriously: Haha, den var bra! Eller denna då: Fryser du? Gå och ställ dig i cirkeln, där är det alltid 360 grader. Haha, hade en teknik lärare i högstadiet som alltid drog såna. Do you spik? No I skruv!
10 sep, 2012 09:08 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, missade bussen så jag kommer inte förrän strax efter tio. Vi har bara tre lektioner idag (slutar halv två) så jag missar första lektionen. :3 Kommer till skolan ungefär då rasten börjat och den är tjugo minuter och lektionen börjar då 10:30. Ingen lång dag för mig då. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 09:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen