@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
9 sep, 2012 22:50 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag borde plugga.. Men jag vill läsa.. Men jag orkar inte gå från datorn.. XD
Hej 9 sep, 2012 22:52 |
|
Savi
Elev |
9 sep, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså måste bara berätta den här störda drömmen jag hade i natt: Jag drömde att min bror sov, intressant va? Men i hans rum var det också en nöjespark (vette tusan hur den fick plats) Det var massa clowner som hoppade runt och dansa runt min brors säng som det var en midsommarstång. Men iaf jag satt högst upp i ett frittfall och sen vänder sig den som sitter bredvid mig om precis innan vi åker ner. Det var Voldemort. Han sa: Hey, what did you expect? Eller nåt sånt som de säger i den där reklamen. Sen vaknade jag. Hahaha. Ooh, drömmar ♥ När jag läste "Hey, what did you expect?" hörde jag genast rösten från reklamen XD 9 sep, 2012 23:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Kom just in från kvällspromenad. Mys :3
9 sep, 2012 23:03 |
|
Seriously
Elev |
Haha, den var bra! Eller denna då: Fryser du? Gå och ställ dig i cirkeln, där är det alltid 360 grader. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 9 sep, 2012 23:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, Jim Carrey! ♥ Yes man ! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 00:22 |
|
Seriously
Elev |
Kan inte sova.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 00:29 |
|
themarauder
Lärare |
JAG ÄLSKAR BANGEL OCH JAG BRYR MIG INTE ♥ OCH DE HAR VÄRLDENS FINASTE SÅNG.
=) - just like themarauder 10 sep, 2012 00:43 |
|
DarkBells
Elev |
I'm hungry. again. strange... :'D
Funderar på att lägga mig igen. Men jag har försökt ova fem gng nu redan så... Och jag ska ändå upp om... *tittar på klockan* fyra timmar :'D
10 sep, 2012 04:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen