@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
MULLEBULLEBOB!
9 sep, 2012 21:58 |
|
IamAK
Elev |
the wanted har verkligen förmågan att få andra att fastna för deras låtar. deras nya låt är så sjukt catchy...
9 sep, 2012 22:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ! (I hockey) Spoiler: Tryck här för att visa! LULEH FTW Yay! Me do to!!♥ Hej 9 sep, 2012 22:05 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av IamAK: the wanted har verkligen förmågan att få andra att fastna för deras låtar. deras nya låt är så sjukt catchy... Vad heter den? Måste lyssna!! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 9 sep, 2012 22:15 |
|
Amandan
Elev |
9 sep, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av madeleinegranger: nyckelringen till min skåpnyckel har jag döpt till kossan berta (det är en ko) efter mugglisen KossanBerta (hoppas det är ok, jag tycker bara du är så cool) Alltså asdfghjkl nejmen vad gulligt. Klart det är okej! ;u; LET ME LOVE YOU ![]() 9 sep, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Asså måste bara berätta den här störda drömmen jag hade i natt:
Jag drömde att min bror sov, intressant va? Men i hans rum var det också en nöjespark (vette tusan hur den fick plats) Det var massa clowner som hoppade runt och dansa runt min brors säng som det var en midsommarstång. Men iaf jag satt högst upp i ett frittfall och sen vänder sig den som sitter bredvid mig om precis innan vi åker ner. Det var Voldemort. Han sa: Hey, what did you expect? Eller nåt sånt som de säger i den där reklamen. Sen vaknade jag. 9 sep, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Är det någon som vet om medlemmarna i Dödsrelikerna som spelade på PM är med här på mugglis? O_O
9 sep, 2012 22:23 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: undrar detsamma, för jag är från samma stad som dem!Är det någon som vet om medlemmarna i Dödsrelikerna som spelade på PM är med här på mugglis? O_O 9 sep, 2012 22:35 |
|
M4L13
Elev |
ÅH ALLA PRATAR OM POTTERMÄSSAN OCH SÅ KOMMER JAG HÄR SOM EN HELT TARD OCH FATTARN NADA ;_;
jag ville dit :C
9 sep, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen