Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
SCONES OCH TEA FÖR JAG ÄR ANGLOPHILE MUMS ♥
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2014 13:34 |
|
Borttagen
|
Toast är gott som nattmacka och nybakta varma scones är underbara som frukost.
Säger nog scones faktiskt ^^ 21 feb, 2014 14:45 |
|
Borttagen
|
toast.
21 feb, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Scones är seriöst det godaste som finns, efter frozen yoghurt
21 feb, 2014 16:29 |
|
IamAK
Elev |
gillar båda.
21 feb, 2014 17:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Toast, med fiberrika bröd ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 feb, 2014 10:25 |
|
Ladusvalan
Elev |
Sjukt svår fråga faktiskt! ;-) Först tänkte jag scones för att jag äter det så himla sällan, men toast är ju också så himla gott! Jag tänker nog välja båda, för en gångs skull ...
Resultat i frågan "toast eller scones?": 11-9 till toast! Obs! Ny fråga i första inlägget! 22 feb, 2014 13:25 |
|
Borttagen
|
Fredag.
22 feb, 2014 13:55 |
|
Solkatten
Elev |
Fredag. Har alltid varit min favoritdag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2014 14:17 |
|
MizzNina
Elev |
Lördag.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 feb, 2014 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen