@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Mina tummar är slut Hej 9 sep, 2012 21:35 |
|
EmahS
Elev |
hahahah tjejen på "Spårlöst" precis...
De var på en kyrkogård och letade efter hennes pappas grav. Men det gick inte så bra, och så säger hon "det var liksom helt dött" ehm. Ja?
9 sep, 2012 21:36 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Matizze: Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad* Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD DA:s Show?? *trög* Vänta lite nu... (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Aha! Hoppsan, jag menade CA... XP Hint: NÅGON här behöver få sin hjärna att börja fungera igen... XD ![]()
9 sep, 2012 21:36 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Freja: HAHHAHAHAHAHA Ida kommer tro vi har blivit tokiga när hon ser sin inkorg xD Men jao... vi får bita ihop helt enkelt. tror jag bara har WS i morgon också hela dagen #happieday btw, bara jag som hatar fadderträffarna? #mestförattjagvetintevadjagskasäga xD Fadderträffarna är lite sådär, inte så farligt Tror jag ska försöka boka in lite redovisningar oxå imorrn ganska lugnt Har du bokat in dissekera-får-labb? och boksamtal? Blä, nä jag är vegetarian så jag står över Boksamtal är iaf inbokat vecka 39, själv då? Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Alltså, Jim Carrey! ♥
9 sep, 2012 21:42 |
|
Ronald Weasley
Elev |
På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ!
(I hockey) Spoiler: Tryck här för att visa! 9 sep, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ! (I hockey) Spoiler: Tryck här för att visa! LULEH FTW 9 sep, 2012 21:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ! (I hockey) Spoiler: Tryck här för att visa! LULEH FTW Yay! 9 sep, 2012 21:45 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hm... HUR KAN DE FYRA JAG RÖSTADE PÅ I FF TÄVLINGEN HA VUNNIT? Grattis till HarryPotterr, Ginny00, Victoire Weasly och Ida S!!! Du är bäst!!! ♥ ~MY TUMBLR~ 9 sep, 2012 21:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Matizze: Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad* Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD DA:s Show?? *trög* Vänta lite nu... (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Aha! Hoppsan, jag menade CA... XP Hint: NÅGON här behöver få sin hjärna att börja fungera igen... XD (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Det var PRECIS det jag tänkte O_O Men det går inte så framåt.. Vi har fortfarande bara fyllt några få roller Hej 9 sep, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen