Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7288 7289 7290 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Tuggrus:
Åh.. vet inte vad jag ska ha på mig i morgon.


Kläder!


Mina tummar är slut *sätta mig i ett hörn och muttraÄ

Hej

9 sep, 2012 21:35

EmahS
Elev

Avatar


hahahah tjejen på "Spårlöst" precis...
De var på en kyrkogård och letade efter hennes pappas grav. Men det gick inte så bra, och så säger hon "det var liksom helt dött" ehm. Ja?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

9 sep, 2012 21:36

Matizze
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Matizze:
Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad*
Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD


DA:s Show??

*trög*

Vänta lite nu... (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Aha! Hoppsan, jag menade CA... XP
Hint: NÅGON här behöver få sin hjärna att börja fungera igen... XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.zerochan.net%2FSouth.Park.240.613281.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb82c689d5bc7845cf8109bff6e74de6d%2Ftumblr_mrheqxUlBE1so9q4wo2_100.gif

9 sep, 2012 21:36

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Freja: HAHHAHAHAHAHA Ida kommer tro vi har blivit tokiga när hon ser sin inkorg xD

Men jao... vi får bita ihop helt enkelt. tror jag bara har WS i morgon också hela dagen #happieday

btw, bara jag som hatar fadderträffarna? #mestförattjagvetintevadjagskasäga

xD
Fadderträffarna är lite sådär, inte så farligt
Tror jag ska försöka boka in lite redovisningar oxå imorrn ganska lugnt

Har du bokat in dissekera-får-labb? och boksamtal?

Blä, nä jag är vegetarian så jag står över
Boksamtal är iaf inbokat vecka 39, själv då?

Everything is Dramione and nothing hurts.

9 sep, 2012 21:38

Borttagen

Avatar


Alltså, Jim Carrey! ♥

9 sep, 2012 21:42

Ronald Weasley
Elev

Avatar


På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ!

(I hockey)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Även fast min tremänning spelar för Skellefteå så hejar jag på Luleååååååå!

9 sep, 2012 21:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ!

(I hockey)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Även fast min tremänning spelar för Skellefteå så hejar jag på Luleååååååå!

LULEH FTW

9 sep, 2012 21:45

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ronald Weasley:
På torsdag börjar elitserien! GO LULEÅ!

(I hockey)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Även fast min tremänning spelar för Skellefteå så hejar jag på Luleååååååå!

LULEH FTW

Yay! Någon fler som hejar på dom!

9 sep, 2012 21:45

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hm... HUR KAN DE FYRA JAG RÖSTADE PÅ I FF TÄVLINGEN HA VUNNIT?

Grattis till HarryPotterr, Ginny00, Victoire Weasly och Ida S!!!

Du är bäst!!! ♥

~MY TUMBLR~

9 sep, 2012 21:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Matizze:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Matizze:
Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad*
Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD


DA:s Show??

*trög*

Vänta lite nu... (Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Aha! Hoppsan, jag menade CA... XP
Hint: NÅGON här behöver få sin hjärna att börja fungera igen... XD


(Matizze hjärna: DA... dafuq is that...?) Det var PRECIS det jag tänkte O_O

Men det går inte så framåt.. Vi har fortfarande bara fyllt några få roller

Hej

9 sep, 2012 21:48

1 2 3 ... 7288 7289 7290 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.