@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
nyckelringen till min skåpnyckel har jag döpt till kossan berta (det är en ko) efter mugglisen KossanBerta (hoppas det är ok, jag tycker bara du är så cool)
9 sep, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 21:22 |
|
EmahS
Elev |
Måste bara säga det igen.
superman har helt klart bästa signaturen på hela mugglis! just so you know.
9 sep, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
superman, "vadå bäver? bävrar är söta!"
9 sep, 2012 21:27 |
|
Matizze
Elev |
Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad*
Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD ![]()
9 sep, 2012 21:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Matizze: Luna Chang: maw, nu blev jag alldeles varm inombords, tack! *lättsmickrad* Hur går det med DA:s show förresten? Finns det fortfarande biljetter kvar? XD DA:s Show?? *trög* Hej 9 sep, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Hm... HUR KAN DE FYRA JAG RÖSTADE PÅ I FF TÄVLINGEN HA VUNNIT?
Grattis till HarryPotterr, Ginny00, Victoire Weasly och Ida S!!! 9 sep, 2012 21:29 |
|
superman
Elev |
Grå Damen, what can I say; jag är uppmärksam! Det blev jättefint!!
Bävrar är väldigt söta, indeed. EmahS, taaack så hemskt mycket igen! 9 sep, 2012 21:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 9 kl. 21:32
|
|
Tuggrus
Elev |
Åh.. vet inte vad jag ska ha på mig i morgon.
MUMS! 9 sep, 2012 21:32 |
|
EmahS
Elev |
9 sep, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen