@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Chaite och böcker, helt okej kväll ♥
Jaha. 9 sep, 2012 20:52 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o Jag var sjuk då AHHAHAHA LOL! Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid Nooooh! Idrott...fan det hade jag glömt Usch vi körde "kramkull", dumma Sivan, det var SJUKT awkward... Ny klass och allt, HMH Jag var sjuk i måndags så att eh, lol. Blir säkert skitkallt i morgon också.. :3 Säkert minusgrader oxå.. Oj, nu kom jag på hur många gånger vi måste citerat MonsterCookie, och nu gjorde jag det igen xD Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 20:52 |
|
Savi
Elev |
9 sep, 2012 20:53 |
|
leumas vän
Elev |
9 sep, 2012 20:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja: HAHHAHAHAHAHA Ida kommer tro vi har blivit tokiga när hon ser sin inkorg xD
Men jao... vi får bita ihop helt enkelt. tror jag bara har WS i morgon också hela dagen #happieday btw, bara jag som hatar fadderträffarna? #mestförattjagvetintevadjagskasäga MUMS! 9 sep, 2012 20:56 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Freja: HAHHAHAHAHAHA Ida kommer tro vi har blivit tokiga när hon ser sin inkorg xD Men jao... vi får bita ihop helt enkelt. tror jag bara har WS i morgon också hela dagen #happieday btw, bara jag som hatar fadderträffarna? #mestförattjagvetintevadjagskasäga xD Fadderträffarna är lite sådär, inte så farligt Tror jag ska försöka boka in lite redovisningar oxå imorrn ganska lugnt Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 21:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Freja: HAHHAHAHAHAHA Ida kommer tro vi har blivit tokiga när hon ser sin inkorg xD Men jao... vi får bita ihop helt enkelt. tror jag bara har WS i morgon också hela dagen #happieday btw, bara jag som hatar fadderträffarna? #mestförattjagvetintevadjagskasäga xD Fadderträffarna är lite sådär, inte så farligt Tror jag ska försöka boka in lite redovisningar oxå imorrn ganska lugnt Har du bokat in dissekera-får-labb? och boksamtal? MUMS! 9 sep, 2012 21:01 |
|
Savi
Elev |
9 sep, 2012 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
lol what har jag vunnit
HAR JAG VUNNIT??????????? 9 sep, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen