Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7284 7285 7286 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vilka vann på PM idag?

9 sep, 2012 20:35

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova.

Vackör dag i morgon.


Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar

Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee

Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte jag har aldrig hunnit att ha ph faktiskt eftersom vi haft hemstudiedar, najjs

Everything is Dramione and nothing hurts.

9 sep, 2012 20:38

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova.

Vackör dag i morgon.


Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar

Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee

Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte jag har aldrig hunnit att ha ph faktiskt eftersom vi haft hemstudiedar, najjs

Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o

MUMS!

9 sep, 2012 20:39

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova.

Vackör dag i morgon.


Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar

Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee

Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte jag har aldrig hunnit att ha ph faktiskt eftersom vi haft hemstudiedar, najjs

Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o

Jag var sjuk då sjukt skönt!

Everything is Dramione and nothing hurts.

9 sep, 2012 20:40

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova.

Vackör dag i morgon.


Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar

Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee

Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte jag har aldrig hunnit att ha ph faktiskt eftersom vi haft hemstudiedar, najjs

Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o

Jag var sjuk då sjukt skönt!

AHHAHAHA LOL!

Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid

MUMS!

9 sep, 2012 20:41

M4L13
Elev

Avatar


SWAG TO THE MAX


nu ska jag börja säga det ahwgfsed rbdf hjs

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

9 sep, 2012 20:44

Afturelding
Elev

Avatar

+2


Sjunger och dansar i kökssoffan till denna:


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

9 sep, 2012 20:45

Solkatten
Elev

Avatar


Jedward och One Direction syntes på 1D!! Dog lite. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 sep, 2012 20:45

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova.

Vackör dag i morgon.


Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar

Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee

Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte jag har aldrig hunnit att ha ph faktiskt eftersom vi haft hemstudiedar, najjs

Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o

Jag var sjuk då sjukt skönt!

AHHAHAHA LOL!

Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid

Nooooh! Idrott...fan det hade jag glömt
Usch vi körde "kramkull", dumma Sivan, det var SJUKT awkward... Ny klass och allt, HMH

Everything is Dramione and nothing hurts.

9 sep, 2012 20:46

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova.

Vackör dag i morgon.


Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar

Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee

Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte jag har aldrig hunnit att ha ph faktiskt eftersom vi haft hemstudiedar, najjs

Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o

Jag var sjuk då sjukt skönt!

AHHAHAHA LOL!

Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid

Nooooh! Idrott...fan det hade jag glömt
Usch vi körde "kramkull", dumma Sivan, det var SJUKT awkward... Ny klass och allt, HMH

Jag var sjuk i måndags så att eh, lol.

Blir säkert skitkallt i morgon också.. :3

MUMS!

9 sep, 2012 20:47

1 2 3 ... 7284 7285 7286 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.