@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilka vann på PM idag?
9 sep, 2012 20:35 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 20:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o MUMS! 9 sep, 2012 20:39 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o Jag var sjuk då Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 20:40 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o Jag var sjuk då AHHAHAHA LOL! Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid MUMS! 9 sep, 2012 20:41 |
|
M4L13
Elev |
9 sep, 2012 20:44 |
|
Afturelding
Elev |
9 sep, 2012 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Jedward och One Direction syntes på 1D!! Dog lite. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2012 20:45 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o Jag var sjuk då AHHAHAHA LOL! Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid Nooooh! Idrott...fan det hade jag glömt Usch vi körde "kramkull", dumma Sivan, det var SJUKT awkward... Ny klass och allt, HMH Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 20:46 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee Hade chansen att byta till måndagar men då skulle jag behöva byta plats i Domkyrkan.. Och det pallade jag inte Hade du inte på fredagen veckan innan hemstudiedagsveckan? O_o Jag var sjuk då AHHAHAHA LOL! Men urgh.. orkar inte ha idrott i morgon #detärförkalltochtaruppförmycketskoltid Nooooh! Idrott...fan det hade jag glömt Usch vi körde "kramkull", dumma Sivan, det var SJUKT awkward... Ny klass och allt, HMH Jag var sjuk i måndags så att eh, lol. Blir säkert skitkallt i morgon också.. :3 MUMS! 9 sep, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen