@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Filifjonkan
Elev |
Jag lyssnar på Amy Winehouse och är trööööött!!!
evak forever. 9 sep, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Okej, jag var och sålde potatis med min kusin och syster (och pappa, men han sålde inget typ) och då såg jag en kille i 6A (går i 6B) och han såg mig, eftersom att vi såg på varandra.
OCH JAG HADE EN JÄTTEFUL KEPS PÅ MIG! Vet inte varför jag bryr mig, men kepsen var vit och grön med geomskinlig grön skärm. Men den är jättecool, men det känns inte precis som en keps man går omkriong med i stan 9 sep, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Luna Chang: Awesome
9 sep, 2012 20:29 |
|
Ginny00
Elev |
Vill veta vem som vann sista fanfiction på pottermässan, men vill inte, för det är inte jag.
9 sep, 2012 20:30 |
|
Luna Chang
Elev |
I know! Hej 9 sep, 2012 20:30 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 20:31 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Heheheh.. Skola, Ph-samtal, träffa MonsterCookie på stan, spela sims, sova. Vackör dag i morgon. Lyllo dig, ph på måndagar, jag har på fredagar Skulle haft på onsdagar, men bytte med någon som inte kunde ha på måndagar #happieeee MUMS! 9 sep, 2012 20:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny00: Vill veta vem som vann sista fanfiction på pottermässan, men vill inte, för det är inte jag. Jag hoppas att det är antingen du eller Matizze !! Hej 9 sep, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Men alltså, jag VILL INTE ha skola imorrn.
9 sep, 2012 20:34 |
|
Tuggrus
Elev |
JAG ÄLSKAR DOCTOR WHO!
MUMS! 9 sep, 2012 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen