@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av M4L13: igår på marknaden på tivolit så höll jag två kompisars väskor för dom åkte en karusell så stod några andra killar i min klass och paralellellerhurdetstavasklass, och så kom dom fram till mig och gav mig typ 50 spänn helt random owo'' det var väldigt oväntat och jag trodde dom var oseriösa xD jag köpte en biljett och åkte virvelvinden med dom kåmpisarna jag höll väskorna åt. sen så fick jag en till biljett som jag inte använde, två femmor och en tjuga... det var vääääldigt random und this is true shit ppl xd jag vann också en mus med en vitröd halsduk vid en såndär klomaskinsak :'DD jag har med den överallt hehehe omg, malie, vem vemvemvemvemvem ![]()
9 sep, 2012 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Att de i familjen alltid ska "klaga" på hur lite jag äter. -.- Sköt er själva...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2012 19:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SPÅRETTJEJER!!! Ni tog guld! Jag skulle ha varit där... Fast då hade vi säkert inte vunnit, men ändå!! Grattis fina ni ♥
9 sep, 2012 19:40 |
|
EmahS
Elev |
Okej. Körslaget igår var bra.
MEN. alltså. INGEN kör där kommer någonsin vara lika bra som "Team Ola" 2009.
9 sep, 2012 19:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. Körslaget igår var bra. MEN. alltså. INGEN kör där kommer någonsin vara lika bra som "Team Ola" 2009. Vet inte om Team Ola men Team Gladys var otroligt bra igår men oturligt nog fick de inte flest röster. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2012 19:45 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Okej. Körslaget igår var bra. MEN. alltså. INGEN kör där kommer någonsin vara lika bra som "Team Ola" 2009. Vet inte om Team Ola men Team Gladys var otroligt bra igår men oturligt nog fick de inte flest röster. Har du inte sett hans kör? ![]() bästa kören de haft i körslaget! så jävla bra alltså.
9 sep, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HEJ! blev medlem här idag Skrivet av Solkatten: Jag med Är så sjukt taggad inför X Factor ! <'33 ------------------- Har just ätit plättar och lite äcklig soppa Plättarna var (av ngn konstig anledning) godare 9 sep, 2012 19:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Okej. Körslaget igår var bra. MEN. alltså. INGEN kör där kommer någonsin vara lika bra som "Team Ola" 2009. Vet inte om Team Ola men Team Gladys var otroligt bra igår men oturligt nog fick de inte flest röster. Har du inte sett hans kör? ![]() bästa kören de haft i körslaget! så jävla bra alltså. Jag vet inte... jag har inte följt Körslaget så mycket. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2012 19:49 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Okej. Körslaget igår var bra. MEN. alltså. INGEN kör där kommer någonsin vara lika bra som "Team Ola" 2009. Vet inte om Team Ola men Team Gladys var otroligt bra igår men oturligt nog fick de inte flest röster. Har du inte sett hans kör? ![]() bästa kören de haft i körslaget! så jävla bra alltså. Jag vet inte... jag har inte följt Körslaget så mycket. Du måste kolla! och detta är bara ett av många fantastiska framträdande
9 sep, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen