@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Är så sjukt taggad inför X Factor ! <'33
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: blev medlem här idag Välkommen till mugglis Tonks777,hoppas att du ska trivas,om du undrar någonting kan du skicka ett medelande så kan jag förklara 9 sep, 2012 18:38 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha vi ses när vi är jätte gamla då xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha jag hoppas Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha ja jag överdrev bara lite Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart! ja jag misstänkte nästan det ^^ jaja då är det bara 59 år kvar innan jag kan spela då xD Ja, men bara lite! 59 år kommer gå på svish, I promise! Kom precis på att jag själv måste installera om alla spelen när datorn är lagad... suck... Yes, I'll see you when we're about 79 years old then... ^^
9 sep, 2012 18:42 |
|
Elin Lovegood
Elev |
9 sep, 2012 18:59 |
|
M4L13
Elev |
igår på marknaden på tivolit så höll jag två kompisars väskor för dom åkte en karusell så stod några andra killar i min klass och paralellellerhurdetstavasklass, och så kom dom fram till mig och gav mig typ 50 spänn helt random owo''
det var väldigt oväntat och jag trodde dom var oseriösa xD jag köpte en biljett och åkte virvelvinden med dom kåmpisarna jag höll väskorna åt. sen så fick jag en till biljett som jag inte använde, två femmor och en tjuga... det var vääääldigt random und this is true shit ppl xd jag vann också en mus med en vitröd halsduk vid en såndär klomaskinsak :'DD jag har med den överallt hehehe
9 sep, 2012 19:05 |
|
Conflate
Elev |
Ang. min syster, så är hon rätt snäll ändå. ^^ Hon bestämde sig för att ge en av posterna till mig. :3
9 sep, 2012 19:10 |
|
Freja
Elev |
Ett tips, handkräm i näsan är obekvämt !
Everything is Dramione and nothing hurts. 9 sep, 2012 19:11 |
|
Regulus
Elev |
9 sep, 2012 19:14 |
|
baramin
Elev |
Mamma har köpt godis som heter Dido och blir sur på mig när jag kallar det dildo. WHAT AM I SUPPOSED TO DO LIKSOM.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 sep, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
JAG HAR KRAMAT HarryFreakingPotter!! OCH scarhead
, OCH si_tonks!!OCH SÅ HAR JAG KRAMAT ELLIE LOVEGOOD TOTALT 3 GÅNGER I MITT LIV. hahah omg ♥ 9 sep, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







, OCH
Mugglarportalen