One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
One Direction!!!♥♥♥
LOVE THEM SO MUTCH!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Favoritlåtar.... jag tror det är: Live While We´re ypung, Another World, One thing, gotta be ypu och Whats makses you beutiful Spoiler: Tryck här för att visa! 3 okt, 2012 21:45 |
|
IamAK
Elev |
bara jag som oroar mig över hur det kommer bli för liam när dom måste sjunga låtar från det nya albumet? med tanke på att en del är skrivna om eleanor och danielle... stackarn
3 okt, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: Älskar Live While We're Young - The Jump Smokers Remix ♥ ARRGH SAME HERE you have a very good taste in everything You too, my dear 4 okt, 2012 09:49 |
|
Solkatten
Elev |
Fatta vad glad jag blev när de spelade LWWY i morse då jag klev på bussen?! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 okt, 2012 12:05 |
|
Neeyum
Elev |
4 okt, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
4 okt, 2012 15:24 |
|
Neeyum
Elev |
ikr like I'm scared now are they stalking us omfg 4 okt, 2012 15:25 |
|
Solkatten
Elev |
4 okt, 2012 15:28 |
|
LunaLovegood1
Elev |
4 okt, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Alltså när de kör den där bilen i LWWY så påminner det mig jättemycket om när jag lkör fyrhjuling...
btw,Forever young är typ riktigt grym!!! 4 okt, 2012 17:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen