@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Sannaaa, söt katt! Vem är "katt" och vem är "råtta?" xD Tja... katten är katt, och råttorna är råtta,och jag är medhjälpare xD 9 sep, 2012 18:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: haha jag hoppas Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha ja jag överdrev bara lite Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart! ja jag misstänkte nästan det ^^ jaja då är det bara 59 år kvar innan jag kan spela då xD Ja, men bara lite! 59 år kommer gå på svish, I promise! ![]()
9 sep, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag, harrypotterr och superman har ju fan krigat om sistaplatsen på forumbetygs-topplistan hela veckan.. kan ni folks bestämma vem som är värd den nån gång? xD .. jag vet att det är jag♥ haha näe KRIGAT?! 9 sep, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vilka vann på PM idag? =) 9 sep, 2012 18:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha jag hoppas Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha ja jag överdrev bara lite Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart! ja jag misstänkte nästan det ^^ jaja då är det bara 59 år kvar innan jag kan spela då xD Ja, men bara lite! 59 år kommer gå på svish, I promise! Kom precis på att jag själv måste installera om alla spelen när datorn är lagad... suck...
9 sep, 2012 18:28 |
|
ginnyw123
Elev |
Nej, det här är inte schyst! På min skolas hemsida står det att vi har två dagars höstlov. Plus helgen då. Alltså det kan inte vara sant. Det får inte vara sant. JAG VILL HA EN VECKAS LEDIGT!
9 sep, 2012 18:29 |
|
Solkatten
Elev |
Are you kidding me? Antingen vattnar jag en blomma för lite eller för mycket. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2012 18:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: haha vi ses när vi är jätte gamla då xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha jag hoppas Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha ja jag överdrev bara lite Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart! ja jag misstänkte nästan det ^^ jaja då är det bara 59 år kvar innan jag kan spela då xD Ja, men bara lite! 59 år kommer gå på svish, I promise! Kom precis på att jag själv måste installera om alla spelen när datorn är lagad... suck... ![]()
9 sep, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
blev medlem här idag
9 sep, 2012 18:35 |
|
baramin
Elev |
Mina föräldrar har kommit hem från Grekland. Jag firar med att ha Gaga-fest ensam i sängen. Underbar_dotter_123.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 sep, 2012 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen