@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart!
9 sep, 2012 16:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: haha ja jag överdrev bara lite Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart! ja jag misstänkte nästan det ^^ jaja då är det bara 59 år kvar innan jag kan spela då xD ![]()
9 sep, 2012 16:52 |
|
leumas vän
Elev |
9 sep, 2012 17:01 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: haha ja jag överdrev bara lite Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xD Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite överdrivet, men du kommer antagligen bli 79 innan det är klart! ja jag misstänkte nästan det ^^ jaja då är det bara 59 år kvar innan jag kan spela då xD Ja, men bara lite! 59 år kommer gå på svish, I promise!
9 sep, 2012 17:02 |
|
Celebikai
Elev |
Vill ha godis men alla affärer är stängda och närmsta affär som är öppen är en bit bort
Orkar inte gåååååå ![]()
9 sep, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Nu är jag så där jättehungrig igen o.o
9 sep, 2012 17:03 |
|
Afturelding
Elev |
9 sep, 2012 17:06 |
|
BlondaHermione
Elev |
9 sep, 2012 17:08 |
|
Conflate
Elev |
Min syster kommer hem från sin kompis med en massa posters på One Direction. Hon lyssnar inte på One Direction. Har hört typ en sång. Hon vet att jag älskar One Direction. Jag tänker att min lillasyster är otroligt snäll som hämtar hem 1D posters åt mig. Men nej. "De är mina, du får inte ens titta på dem, så fuck off."
Fuck my sister.
9 sep, 2012 17:10 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 sep, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen