@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: ![]() ![]() Titta! Jag har sagt till pappa att jag ville ha en hufflepuff halsduk, som dock inte gå och köpa där jag bor, sedan får jag en SAIK halsduk istället D: Tyckte inte jag var snälltX) Vildvittra titta vad din farbror gav mig DX X] Hahahaha xD Men ta bort det lilla märket och sy dit ett Hufflepuffigt istället xD Så sy/fingerfärdig är inte jagXD Skulle bli ett stort hål i halsdukenX) Och Pappa skulle påstår att jag förstörde halsduken O.o Hahaha xD Nej inte jag heller O.o Och han hejar ju på fel lag O: Jag mena Huffelpuff är ju såååå mycket bättre än SAIK !!!! Men du hejar ju på heja pucken XD AIK är ju bättreXD Fast Hufflepuff är BÄST! JAA!! Heja pucken äger!!! Och sen Slytherin xD Du har fatta det här helt fel kära kusin ÅHnej, kusin. Det blev lite fel där... XD Fast jag kan hålla med om att Slytherinare är coola och schyssta!;D Tyckte att det blev så rätt så kära kusin... Men hur som helst så äger vi för vi är.... ![]() The Lundgrens =D (Med de snygga kepsarna) xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 sep, 2012 14:02 |
|
Tuggrus
Elev |
9 sep, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 15:24 |
|
MystiqueRed
Elev |
Köpte Avengers på dvd idag!! lycka
9 sep, 2012 15:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
9 sep, 2012 15:59 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: omfg E P I C I KNOW I KNOW MUMS! 9 sep, 2012 16:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 sep, 2012 16:36 |
|
Conflate
Elev |
9 sep, 2012 16:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'(
9 sep, 2012 16:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Klart det är värt det xD haha jag är bara rädd att jag kmr vara 80 när det är klart xD haha lr ja jag överdriver liten men ändå xDSkrivet av Cara Riddle: Det tar mig år att installera sims spelen -.- Äsch då, det är värt det! Jag vill också spela men min dator är broken :'( ![]()
9 sep, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen