@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: ![]() ![]() Titta! Jag har sagt till pappa att jag ville ha en hufflepuff halsduk, som dock inte gå och köpa där jag bor, sedan får jag en SAIK halsduk istället D: Tyckte inte jag var snälltX) Vildvittra titta vad din farbror gav mig DX X] Hahahaha xD Men ta bort det lilla märket och sy dit ett Hufflepuffigt istället xD Så sy/fingerfärdig är inte jagXD Skulle bli ett stort hål i halsdukenX) Och Pappa skulle påstår att jag förstörde halsduken O.o 9 sep, 2012 13:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: ![]() ![]() Titta! Jag har sagt till pappa att jag ville ha en hufflepuff halsduk, som dock inte gå och köpa där jag bor, sedan får jag en SAIK halsduk istället D: Tyckte inte jag var snälltX) Vildvittra titta vad din farbror gav mig DX X] Hahahaha xD Men ta bort det lilla märket och sy dit ett Hufflepuffigt istället xD Så sy/fingerfärdig är inte jagXD Skulle bli ett stort hål i halsdukenX) Och Pappa skulle påstår att jag förstörde halsduken O.o Hahaha xD Nej inte jag heller O.o Och han hejar ju på fel lag O: Jag mena Huffelpuff är ju såååå mycket bättre än SAIK !!!! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 sep, 2012 13:38 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: ![]() ![]() Titta! Jag har sagt till pappa att jag ville ha en hufflepuff halsduk, som dock inte gå och köpa där jag bor, sedan får jag en SAIK halsduk istället D: Tyckte inte jag var snälltX) Vildvittra titta vad din farbror gav mig DX X] Hahahaha xD Men ta bort det lilla märket och sy dit ett Hufflepuffigt istället xD Så sy/fingerfärdig är inte jagXD Skulle bli ett stort hål i halsdukenX) Och Pappa skulle påstår att jag förstörde halsduken O.o Hahaha xD Nej inte jag heller O.o Och han hejar ju på fel lag O: Jag mena Huffelpuff är ju såååå mycket bättre än SAIK !!!! Men du hejar ju på heja pucken XD AIK är ju bättreXD Fast Hufflepuff är BÄST! 9 sep, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Blir inte det 2 2/3, eller är jag helt ute och cyklar? x) Du har rätt Ja, svaret är rätt egentligen, men min bok tyckte att det skulle vara helt i bråkform. Utan att berätta det för mig eller förklara hur man gör x) Sen googlade jag lite snabbt och fick veta hur man gör på första träffen. Himla bra bok min skola har tvingat mig att köpa för 450 kronor. 8/3 ? 2 = 6 eftersom man räknar i tredelar Sen + 2 ^^ 9 sep, 2012 13:42 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: 8/3 ? 2 = 6 eftersom man räknar i tredelar Sen + 2 ^^ Ja, jag hittade en förklaring tillslut, men tack ändå ^^ Jag kommer säkert med något nytt problem du kan hjälpa mig med sen ![]() ![]()
9 sep, 2012 13:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: ![]() ![]() Titta! Jag har sagt till pappa att jag ville ha en hufflepuff halsduk, som dock inte gå och köpa där jag bor, sedan får jag en SAIK halsduk istället D: Tyckte inte jag var snälltX) Vildvittra titta vad din farbror gav mig DX X] Hahahaha xD Men ta bort det lilla märket och sy dit ett Hufflepuffigt istället xD Så sy/fingerfärdig är inte jagXD Skulle bli ett stort hål i halsdukenX) Och Pappa skulle påstår att jag förstörde halsduken O.o Hahaha xD Nej inte jag heller O.o Och han hejar ju på fel lag O: Jag mena Huffelpuff är ju såååå mycket bättre än SAIK !!!! Men du hejar ju på heja pucken XD AIK är ju bättreXD Fast Hufflepuff är BÄST! JAA!! Heja pucken äger!!! Och sen Slytherin xD Du har fatta det här helt fel kära kusin "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 sep, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: 8/3 ? 2 = 6 eftersom man räknar i tredelar Sen + 2 ^^ Ja, jag hittade en förklaring tillslut, men tack ändå ^^ Jag kommer säkert med något nytt problem du kan hjälpa mig med sen Okej! Jag hjälper gärna till! 9 sep, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Jag ska till stallet nu, bye
9 sep, 2012 13:50 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av mine: ![]() ![]() Titta! Jag har sagt till pappa att jag ville ha en hufflepuff halsduk, som dock inte gå och köpa där jag bor, sedan får jag en SAIK halsduk istället D: Tyckte inte jag var snälltX) Vildvittra titta vad din farbror gav mig DX X] Hahahaha xD Men ta bort det lilla märket och sy dit ett Hufflepuffigt istället xD Så sy/fingerfärdig är inte jagXD Skulle bli ett stort hål i halsdukenX) Och Pappa skulle påstår att jag förstörde halsduken O.o Hahaha xD Nej inte jag heller O.o Och han hejar ju på fel lag O: Jag mena Huffelpuff är ju såååå mycket bättre än SAIK !!!! Men du hejar ju på heja pucken XD AIK är ju bättreXD Fast Hufflepuff är BÄST! JAA!! Heja pucken äger!!! Och sen Slytherin xD Du har fatta det här helt fel kära kusin ÅHnej, kusin. Det blev lite fel där... XD Fast jag kan hålla med om att Slytherinare är coola och schyssta!;D 9 sep, 2012 13:54 |
|
Elin Lovegood
Elev |
9 sep, 2012 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen