Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Åh. Alltså, slalom helt klart om man ska gå på vad som är roligast. Fast det är himla roligt att titta på längdskidor (läs: stafetten. När det går bra, vill säga.) Men tar väl slalom eftersom det 1)är extremt roligt och 2)slalom är anledningen till att jag träffar Cindy c;
19 feb, 2014 17:33 |
|
Chaemy
Elev |
Jag vet inte! Är rädd för liftar nu pga en film, men jag vet inte riktigt. Skulle nog säga längdskidor nu eftersom att jag fortfarande är rädd för liftar.
19 feb, 2014 18:21 |
|
Pixie
Elev |
19 feb, 2014 18:46 |
|
ginnyw123
Elev |
19 feb, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
Längdskidor, jag har aldrig vågat åka slalom och är inte så sugen heller.
19 feb, 2014 21:29 |
|
adliitam
Elev |
19 feb, 2014 21:53 |
|
YES
Elev |
20 feb, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
Slalom
21 feb, 2014 06:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Slalom för att det är så himla roligt!
men längdskidor är roligare att följa på sporten, inte minst för att det går bra för oss. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 feb, 2014 09:04 |
|
Ladusvalan
Elev |
Även om jag inte är så sugen på att åka slalom längre nuförtiden (jag är mycket fegare nu än när jag var liten) så tycker jag ändå att det är det som är roligast. I alla fall om man slipper de svarta backarna (blåa och röda är roligast!) ;-) Längdskidor har aldrig varit min grej ...
Resultat i frågan "längdskidor eller slalom?": 15-6 till slalom! Obs! Ny fråga i första inlägget! 21 feb, 2014 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen