@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Awesome! Då ska jag se den Du länkar väl till mig? c: jaaaaaaaaaaaaaaaa 8 sep, 2012 22:38 |
|
cirklar
Elev |
8 sep, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Ginny00: Ännu mer awesome
8 sep, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
På med klassisk musik, och sova. Vakna tidigt imorgon så att man hinner städa innan mamma kommer hem, och förhoppningsvis få en söt pojke att komma hit :3
Godnatt världen. 8 sep, 2012 22:43 |
|
Aivilio
Elev |
Öhm jag och Ginny00 träffade cirka en miljon människor men uh jag är ju efterbliven, så jag vet inte vilka det var o.o
Jaja. Det var awesome och jag typ, öhö, krockade med alla.. Men ja, om jag träffade er så vet jag det.
8 sep, 2012 22:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hade tänkt att köra lite japanska på eftermiddagen och sedan ha en soft lördag. Eeeh.. dock fick jag ingen ro och ville hela tiden fortsätta med japanskan så nu har jag studerat i sex timmar. EEEEEH!!!! låt mig ha denna arbetsro och vilja resterande höstdagar också tack?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 sep, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
Min hals gör så ontontont att det inte är sant när jag andas eller pratar.
Eller, den gör jävligt ont, för att klä mina tankar i ord ^^ 8 sep, 2012 22:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Kom just hem. det är kallt ute :<
8 sep, 2012 23:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
8 sep, 2012 23:43 |
|
Solkatten
Elev |
8 sep, 2012 23:49 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen