@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Hej! Jag är mobbad för att jag inte går på Pottermässan men alla andra är där. Hej då. Hej! Du är inte mobbad, jaf är inte heller där. Du får skicka en uggla om du vill. Hejdå.
8 sep, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Hej! Är du inte alls.Hej! Jag är mobbad för att jag inte går på Pottermässan men alla andra är där. Hej då. Jag är inte där. Hejdå! 8 sep, 2012 21:57 |
|
Solkatten
Elev |
Nej, varför fick inte Team Gladys flest röster?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 21:58 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag vill ha "Garry's Mod" sedan så vill jag testa GTA
But, jag ska inte slösa mer pengar på ett tag.
8 sep, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
VILKA VANN TÄVLINGARNA PÅ POTTER MÄSSAN????????????
8 sep, 2012 21:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 sep, 2012 22:00 |
|
LolFeelings
Elev |
8 sep, 2012 22:01 |
|
Ginny00
Elev |
Bara 100 stycken typ.. Ska göra en video imorgon kväll! 8 sep, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
okej, jag drömmde en dröm som jag tänkte typ, " Den ska jag skriv ner som ff, det rockar ju!" men jag har glömt hur den var.
8 sep, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen