@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fin ♥
Skrivet av LunaLovegood1: Synd om dig och mig och Tove Någon som vill uggla? Jag har tråkigt och känner mig ensam och deppar för att jag inte kan gå på mässan om det inte sker ett mirakel så att jag kan gå på typ sista passet imorgon eller så men antagligen inte och nu är jag ledsen för det och då blir jag hyper hahahahah det är synd om mig. Uggla? Uggla mig om du vill ^^ 8 sep, 2012 21:32 |
|
LolFeelings
Elev |
8 sep, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Biiiiiild?Skrytklubben antecknar: Min handgjorda trollstav är typ den finaste som finns. 8 sep, 2012 21:35 |
|
IamAK
Elev |
8 sep, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Vad kunde man vinna för pris på PM? Bara ära eller något annat? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Undrar jag med...Vad kunde man vinna för pris på PM? Bara ära eller något annat? xD 8 sep, 2012 21:43 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Biiiiiild? Skrytklubben antecknar: Min handgjorda trollstav är typ den finaste som finns. ![]() ![]() Den är lite orealistisk dock, men den är svart med silvrigt sicksack-mönster. Som tur är är min morfar snickare med egen verkstad i garaget (garaget är skitstort! :o ) så man kan få till den bra.
8 sep, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Fin! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Biiiiiild? Skrytklubben antecknar: Min handgjorda trollstav är typ den finaste som finns. ![]() ![]() Den är lite orealistisk dock, men den är svart med silvrigt sicksack-mönster. Som tur är är min morfar snickare med egen verkstad i garaget (garaget är skitstort! :o ) så man kan få till den bra. 8 sep, 2012 21:45 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Fin! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Biiiiiild? Skrytklubben antecknar: Min handgjorda trollstav är typ den finaste som finns. ![]() ![]() Den är lite orealistisk dock, men den är svart med silvrigt sicksack-mönster. Som tur är är min morfar snickare med egen verkstad i garaget (garaget är skitstort! :o ) så man kan få till den bra. Shit va snygg! :O
8 sep, 2012 21:46 |
|
Tuggrus
Elev |
Hej! Jag är mobbad för att jag inte går på Pottermässan men alla andra är där.
Hej då. MUMS! 8 sep, 2012 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen