@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Okej nu har jag varit på Pottermässan.
VI SÅG Ida S PÅ MCDONALDS. Jag: Olivia, det där är typ en Mugglis. O: Är det??? J: Ja.. tror det är Ida S O: OH MY GAAAAASH Sen stod vi och fangirlade så att vi inte kunde äta våran lunch.. Ida S och Pixie vann fanfiction vs fanart och INGEN är förvånad Jag har köpt ursnygga örhängen av Ally Regins och kinshaw. Cykel skrev jättefint i boken, och amandaheideman med Li, Erfa och Eriskay skrev och vi tog bilder på de och fangirlade sedan hela kvällen. Erfa gick bakom mig i början och DÄR snackar vi fangirling o.O Alltså, seriöst, jag tror fortfarande att allt bara hände på film.. xD Slutsats: Vi har fangirlat hela, hela, hela dagen. Och lite till. Över att få träffa alla, över att träffa och krama alla och se Lirfiskay(men de heter det!!), Få träffa Josefin_Weasley(dear sister ♥), fika med folk, och sedan försöka smälta allt på Gröna Lund där vi åkte Jetline och sjöng Gotta get back to Hogwarts. Krockade ni med någon förresten så var det nog Aivilio som lyckades krocka med Li, Erfa, Eriskayoch ungefär resten av folket på mässan. Hon säger förlåt. 8 sep, 2012 20:52 |
|
scarhead
Lärare |
8 sep, 2012 21:02 |
|
Tonks_xD
Elev |
8 sep, 2012 21:03 |
|
Solkatten
Elev |
Än så länge har Team Gladys varit bäst.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 21:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 sep, 2012 21:12 |
|
scarhead
Lärare |
och jag har träffat Ida S och gud
jag skulle hämta min och Idas (MonsterCookie) kamerar ur ett rum och så kom jag ut och SÅ STOD IDA VID DÖRRÖPPNINGEN SÅ JAG SKYNDADE MIG TILL IDA, OCH STOD OCH FANGIRLADE ÅT ATT IDA S VAR DÄR jag kramade henne och pratade med henne och omg jag dog lite jag har träffat så många nu (ok inte jättemånga but still) och just nu ska jag se på film med si_tonks och HarryFreakingPotter 8 sep, 2012 21:15 |
|
Savi
Elev |
8 sep, 2012 21:28 |
|
IamAK
Elev |
en kille som har gått i min klass och en tjej som gick på samma skola som jag är med i körslaget! känner mig typ lite stolt, haha.
8 sep, 2012 21:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Någon som vill uggla?
Jag har tråkigt och känner mig ensam och deppar för att jag inte kan gå på mässan om det inte sker ett mirakel så att jag kan gå på typ sista passet imorgon eller så men antagligen inte och nu är jag ledsen för det och då blir jag hyper hahahahah det är synd om mig. Uggla?
8 sep, 2012 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen