@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Jaa?? Jag skulle spy xD Jag vet inte .___. Men jag har såna moment. Vissa dagar glömmer jag helt att äta, då jag liksom, inte känner av att jag borde äta. Så det kanske är motsatsen, så att jag får i mig mat ändå? -.^ dubbelt så mycket. Man skulle kunna tro jag var gravid -.- Jag är för det mesta hungrig men när jag väl äter så blir jag mätt snabbt O.o
8 sep, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Hur orkar du? O.o Det är det jag också undrar, jag äter sällan mer än lunch i skolan XD Oh herregud. Jag har ätit... Ingenting idag och är inte ett dugg hungrig xD Jag har såna dagar jag med XD men inte idag tydligen. Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Jaa?? Jag skulle spy xD Jag vet inte .___. Men jag har såna moment. Vissa dagar glömmer jag helt att äta, då jag liksom, inte känner av att jag borde äta. Så det kanske är motsatsen, så att jag får i mig mat ändå? -.^ dubbelt så mycket. Man skulle kunna tro jag var gravid -.- Jag är för det mesta hungrig men när jag väl äter så blir jag mätt snabbt O.o För det mesta brukar jag ha så. Är jättehungrig, ska ha en stor portion mat, men orkar inte äta upp allting. Idag? There's no limit 8 sep, 2012 20:31 |
|
ronnyponny
Elev |
Citat: Oh herregud. Jag har ätit... Ingenting idag och är inte ett dugg hungrig xD Guuud! Det skulle jag aldrig klara!!!
8 sep, 2012 20:31 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet om Körslaget är live eller inte?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Jag måste bara säga det: JAG HATAR MIN BROR!!!!!!!!!!
8 sep, 2012 20:45 |
|
EmahS
Elev |
Okey.
Så jag har precis suttit ute och badat i nästan 2 timmar. Helt jävla underbart! Utomhus spabadet var fan bästa investeringen i år. och då kom det i fredags...
8 sep, 2012 20:47 |
|
Solkatten
Elev |
... Martin kunde ju ha valt en bättre låt. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen