@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
BEBIS DU ÄR ETT FYYYYYRVERKERI.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Någon som vill uggla? Jag vill lära känna lite fler folk här ^^
8 sep, 2012 20:08 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som vill uggla? Jag vill lära känna lite fler folk här ^^ Jag skulle gärna vilja uggla
8 sep, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?!
8 sep, 2012 20:18 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Hur orkar du? O.o Jaha. 8 sep, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Hur orkar du? O.o Det är det jag också undrar, jag äter sällan mer än lunch i skolan XD 8 sep, 2012 20:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av baramin: BEBIS DU ÄR ETT FYYYYYRVERKERI. Men lol. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 20:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Hur orkar du? O.o Jaa?? Jag skulle spy xD
8 sep, 2012 20:26 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Hur orkar du? O.o Det är det jag också undrar, jag äter sällan mer än lunch i skolan XD Oh herregud. Jag har ätit... Ingenting idag och är inte ett dugg hungrig xD Jaha. 8 sep, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Så jag har ätit tio mackor, tre kanelbullar, spaghetti, två bananer och två äpplen, och äter yoghurt nu. Och jag vill ha pizza. SERIOUSLY?! Jaa?? Jag skulle spy xD Jag vet inte .___. Men jag har såna moment. Vissa dagar glömmer jag helt att äta, då jag liksom, inte känner av att jag borde äta. Så det kanske är motsatsen, så att jag får i mig mat ändå? -.^ dubbelt så mycket. Man skulle kunna tro jag var gravid -.- 8 sep, 2012 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen