@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Kan någon bara.. ta.. FICK ÄVEN SUPERNATURAL TILL THE SIMS 3 IDAG MEN INTE FAN KAN JAG SPELA DET FÖR JAG INTE HAR GRUNDSPELET. *slår huvudet i väggen av ilska* Stackars dig Sen hatar mamma mig bara för det.. Jag är en misslyckad jävel som inte kan hålla reda på saker. Åååååh.. vill bara slå min brorsa så där riktigt hårt just nu för att min dator är cp. Min mamma skulle säga att jag fick skylla mig själv Tro mig, jag med... Har fått det från pappa tydligen
8 sep, 2012 19:41 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Kan någon bara.. ta.. FICK ÄVEN SUPERNATURAL TILL THE SIMS 3 IDAG MEN INTE FAN KAN JAG SPELA DET FÖR JAG INTE HAR GRUNDSPELET. *slår huvudet i väggen av ilska* Stackars dig Sen hatar mamma mig bara för det.. Jag är en misslyckad jävel som inte kan hålla reda på saker. Åååååh.. vill bara slå min brorsa så där riktigt hårt just nu för att min dator är cp. Min mamma skulle säga att jag fick skylla mig själv Tro mig, jag med... Har fått det från pappa tydligen Typ så mamma sa till mig. Asså.. funderar helt seriöst på att bli en internetpirat och ladda ner grundspelet från Pirate bay. MUMS! 8 sep, 2012 19:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Kan någon bara.. ta.. FICK ÄVEN SUPERNATURAL TILL THE SIMS 3 IDAG MEN INTE FAN KAN JAG SPELA DET FÖR JAG INTE HAR GRUNDSPELET. *slår huvudet i väggen av ilska* Stackars dig Sen hatar mamma mig bara för det.. Jag är en misslyckad jävel som inte kan hålla reda på saker. Åååååh.. vill bara slå min brorsa så där riktigt hårt just nu för att min dator är cp. Min mamma skulle säga att jag fick skylla mig själv Tro mig, jag med... Har fått det från pappa tydligen Typ så mamma sa till mig. Asså.. funderar helt seriöst på att bli en internetpirat och ladda ner grundspelet från Pirate bay. PIRATES OF THÖ INTRAWEB
8 sep, 2012 19:42 |
|
Disenchanted
Elev |
Min fina vän Elisa är med och sjunger i körslaget idag!
Åh är så glad för hennes skull! Team Rolinski ! Titta gärna!
8 sep, 2012 19:44 |
|
baramin
Elev |
Filmtips? Inte någon himla romantisk komedi tack. Eller ingen komedi över huvudtaget. Och inte romantiskt heller för den delen, så länge det inte är tragikromantik. För övrigt gillar jag det mesta thank you very much!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Filmtips? Inte någon himla romantisk komedi tack. Eller ingen komedi över huvudtaget. Och inte romantiskt heller för den delen, så länge det inte är tragikromantik. För övrigt gillar jag det mesta thank you very much! Bl a de här: Spoiler: Tryck här för att visa! 8 sep, 2012 19:53 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: OJ du är ambitiös haha. Jag bugar och bockar! Skrivet av baramin: Filmtips? Inte någon himla romantisk komedi tack. Eller ingen komedi över huvudtaget. Och inte romantiskt heller för den delen, så länge det inte är tragikromantik. För övrigt gillar jag det mesta thank you very much! Bl a de här: Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Skrivet av Borttagen: OJ du är ambitiös haha. Jag bugar och bockar! Skrivet av baramin: Filmtips? Inte någon himla romantisk komedi tack. Eller ingen komedi över huvudtaget. Och inte romantiskt heller för den delen, så länge det inte är tragikromantik. För övrigt gillar jag det mesta thank you very much! Bl a de här: Spoiler: Tryck här för att visa! Haha, så lite så! 8 sep, 2012 19:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 sep, 2012 20:01 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 sep, 2012 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen