@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
there ain't no reason you and me should be alone tonight yeah baby tonight yeah baby.
Aka ni får gärna uggla. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2012 19:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av baramin: there ain't no reason you and me should be alone tonight yeah baby tonight yeah baby. Aka ni får gärna uggla. JAG SKICKAR HEJ KOMPIS
8 sep, 2012 19:15 |
|
J-star Black
Elev |
8 sep, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Min bror säger att det finns "Cweepers" i Minecraft xD
Men det finns väl bara "Creepers"? Är inte så insatt i det där, U know... 8 sep, 2012 19:29 |
|
Tuggrus
Elev |
Okej, tar mitt liv snart.. jävla helvetes.. lJDPIJDSFILDSJGLDSIJGDSGILJ!
Först lägger jag in alllllaa tusen sims filer på min hårddisk innan formateringen av datorn för att brorsan sa "Det är bra" VAD JAG FÅR EFTER FORMATERINGEN? Tusen filer som inte funkar och skivan till grundspelet är borta. MUMS! 8 sep, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Mina morföräldrar, mamma och bror har en massa fördomar om mörka, kallade "negrar"
Blir så irriterad, vad har de gjort er? -.-" 8 sep, 2012 19:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Kan någon bara.. ta..
FICK ÄVEN SUPERNATURAL TILL THE SIMS 3 IDAG MEN INTE FAN KAN JAG SPELA DET FÖR JAG INTE HAR GRUNDSPELET. *slår huvudet i väggen av ilska* MUMS! 8 sep, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
I inhale food today.
8 sep, 2012 19:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Kan någon bara.. ta.. FICK ÄVEN SUPERNATURAL TILL THE SIMS 3 IDAG MEN INTE FAN KAN JAG SPELA DET FÖR JAG INTE HAR GRUNDSPELET. *slår huvudet i väggen av ilska* Stackars dig
8 sep, 2012 19:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Tuggrus: Kan någon bara.. ta.. FICK ÄVEN SUPERNATURAL TILL THE SIMS 3 IDAG MEN INTE FAN KAN JAG SPELA DET FÖR JAG INTE HAR GRUNDSPELET. *slår huvudet i väggen av ilska* Stackars dig Sen hatar mamma mig bara för det.. Jag är en misslyckad jävel som inte kan hålla reda på saker. Åååååh.. vill bara slå min brorsa så där riktigt hårt just nu för att min dator är cp. MUMS! 8 sep, 2012 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen