@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
8 sep, 2012 18:44 |
|
baramin
Elev |
WALK WALK FASHION BABY.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: WALK WALK FASHION BABY. WORK WITH THAT BITCH CARAZY 8 sep, 2012 19:00 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Låten jag brukar tänka på när jag failar, även ultimate minecraft music (den är ju perfekt att ha när man spelar minecraft) HAHAHA den är bäst lövetAmanda heeej finis ♥
8 sep, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
LunaLovegood1
Tjabba sötis! ♥ Kom på en till intresseklubben antecknar: Igår vart min mobil indränkt i jordgubbsyoghurt. Fråga inte varför. One thing led to the other and now i have an HTC sense. ^^ 8 sep, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Det är kallt ute, mest kallt om fingrarna blev jag. Nu, när jag har problem med fingerleder också. Just great. Och ont i halsen på det. >.<
8 sep, 2012 19:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är kallt ute, mest kallt om fingrarna blev jag. Nu, när jag har problem med fingerleder också. Just great. Och ont i halsen på det. >.< JAG HAR OCKSÅ ONT I HALSEN och nu får jag inte spela handbollsturnering bara för det
8 sep, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Det är kallt ute, mest kallt om fingrarna blev jag. Nu, när jag har problem med fingerleder också. Just great. Och ont i halsen på det. >.< JAG HAR OCKSÅ ONT I HALSEN och nu får jag inte spela handbollsturnering bara för det Vad tråkigt! Hoppas det går över snabbt då! 8 sep, 2012 19:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Det är kallt ute, mest kallt om fingrarna blev jag. Nu, när jag har problem med fingerleder också. Just great. Och ont i halsen på det. >.< JAG HAR OCKSÅ ONT I HALSEN och nu får jag inte spela handbollsturnering bara för det Vad tråkigt! Hoppas det går över snabbt då! Tack! Problemet är bara att det är den här helgen och att det redan börjat
8 sep, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Det är kallt ute, mest kallt om fingrarna blev jag. Nu, när jag har problem med fingerleder också. Just great. Och ont i halsen på det. >.< JAG HAR OCKSÅ ONT I HALSEN och nu får jag inte spela handbollsturnering bara för det Vad tråkigt! Hoppas det går över snabbt då! Tack! Problemet är bara att det är den här helgen och att det redan börjat Synd då! 8 sep, 2012 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen