Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Längd, ingen har någonsin lärt mig hur man åker slalom och nu vågar jag inte.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 feb, 2014 10:51 |
|
Katla
Elev |
slalom är roligare
♏︎ 19 feb, 2014 13:10 |
|
Solkatten
Elev |
Längdskidor. Vet inte om jag ens har åkt slalom.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 feb, 2014 13:14 |
|
Klaestron
Elev |
19 feb, 2014 13:26 |
|
Elma00
Elev |
19 feb, 2014 13:39 |
|
Fellrendión
Elev |
19 feb, 2014 13:47 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att åka skidor. Kan inte åka skidor. #skåning
Men slalom är roligast att titta på på tv. Så får väl bli det. 19 feb, 2014 15:41 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Slalom
för att när jag åkte längdskidor åkte jag i min morfars och dom va nog inte några meter långa!! och så brukar jag åka slalom
19 feb, 2014 16:18 |
|
Borttagen
|
Slalom! Jag tycker inte om längdskidor. Alls.
19 feb, 2014 16:51 |
|
Danzi
Elev |
Gillar inte nåt av dom, men måste jag välja nåt så blir det nog Slalom. Har för mig att det är lite mer action i det
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
19 feb, 2014 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen