One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 21:36 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av IamAK: länken för hans twitcam funkar inte för mig this jag var inne förut, men så råkade jag trycka ner fliken. :c http://twitcam.livestream.com/bdiv4 ![]()
2 okt, 2012 21:46 |
|
Neeyum
Elev |
NI VET I BÖRJAN AV TWITCAMEN
NÄR HAN BARA "can you play lwwy on guitar yet, yes a little" OCH SPELADE det var jag som frågade kan inte andas KAN INTE ANDAS 2 okt, 2012 22:00 |
|
M4L13
Elev |
2 okt, 2012 22:00 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Neeyum: NI VET I BÖRJAN AV TWITCAMEN NÄR HAN BARA "can you play lwwy on guitar yet, yes a little" OCH SPELADE det var jag som frågade kan inte andas KAN INTE ANDAS Andas... NEJ MEN GUD VAD FREAKING AWSOME! LYLLOS! ♥
2 okt, 2012 22:01 |
|
Neeyum
Elev |
jag är alltså officiellt död
r.i.p vilma alltså KALLA MIG OBSESSED men jag är dedicated jag har liksom gått i hundra år utan ett minsta reply OCH KLDGFJLKDJHKFJGHDJGLKSF 2 okt, 2012 22:02 |
|
J00KERN
Elev |
ADSFGHJKL. EFTER DOM SPELADE FIFA FRÅGADE JAG HONOM OM HAN KUNDE SPELA LWWY AND GUESS AHT HE PLAYED OMG.
SEN SÅ VAR DET JAG SOM SKREV, "SAY SOMETHING IN SPANISH" HAN SVARADE. IT'S TO MUUUUUUCH OMG ![]()
2 okt, 2012 22:13 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av J00KERN: ADSFGHJKL. EFTER DOM SPELADE FIFA FRÅGADE JAG HONOM OM HAN KUNDE SPELA LWWY AND GUESS AHT HE PLAYED OMG. SEN SÅ VAR DET JAG SOM SKREV, "SAY SOMETHING IN SPANISH" HAN SVARADE. IT'S TO MUUUUUUCH OMG I KNOW THE FEELING BROH 2 okt, 2012 22:15 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av J00KERN: ADSFGHJKL. EFTER DOM SPELADE FIFA FRÅGADE JAG HONOM OM HAN KUNDE SPELA LWWY AND GUESS AHT HE PLAYED OMG. SEN SÅ VAR DET JAG SOM SKREV, "SAY SOMETHING IN SPANISH" HAN SVARADE. IT'S TO MUUUUUUCH OMG I KNOW THE FEELING BROH HIGH FIVE MAN ![]()
2 okt, 2012 22:16 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen